عشق بازی من با خدا

بیا خدا را گول بزنیم تو باهاش حرف بزن من فاصله هارو بر میدارم

گاه دلتنگ می شوم
دلتنگ تر از همه ی دلتنگی ها،
گوشه ای می نشینم و
حسرت ها را می شمارم و
باختن ها را...
و صدای شکستنها را...
و وجدانم را محاکمه می کنم؛؛؛
من کدامین قلب را شکستم و
كدامین امید را نا امید کردم و
کدامین، احساس را له کردم و
کدامین، خواهش را نشنیدم و
و به کدام دلتنگی خندیدم،
که این چنین دلتنگم..



نظرات شما عزیزان:

raha
ساعت2:34---12 تير 1391
hameye matalebeton ghashange.adam az khundaneshun lezat mibareپاسخ:چشمای نازت قشنگ میبینه عزیزم

الناز هنرمند اینده
ساعت0:41---30 خرداد 1391
سلام مرسی که اومدید

بله خوب دادم فردا کارناممو میگیرم ایشالله قبول میشم پاسخ:افرین


sevin
ساعت23:11---29 خرداد 1391
upm doost aziz mano ba nazarton khoshhal konid

sevin
ساعت20:32---29 خرداد 1391
manam az shoma mamnoonam k hamishe be webam miad va ba nazar khobeton khoshhalam mikonid

بنفش
ساعت20:01---29 خرداد 1391
کاش دستی فراسوی افق / گوش سنگین زمان را می کشید /هم زبانی میرسید از راه دور/طعم تنها بودن را می چشید
پاسخ:خیلی قشنگ بود مرسی


بنفش
ساعت20:00---29 خرداد 1391


بنفش
ساعت19:59---29 خرداد 1391
مرسی دایی ک شعرامو میخونی

آیناز جان نوشته های قشنگی میذاری

مرسیپاسخ:قربونت عزیزم چشات قشنگ میبینه و زبونت قشنگ میخونه


sevin
ساعت18:35---29 خرداد 1391
uapam doost aziz bia webam nazar yadet nare[چشمک]

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:,

] [ 17:34 ] [ ایناز ]

[ ]