عشق بازی من با خدا

بیا خدا را گول بزنیم تو باهاش حرف بزن من فاصله هارو بر میدارم

قوی کسی است که ، نه منتظر میماند خوشبختش کنند

و نه اجازه میدهد بدبختش کنند . . .

.

.

.

نداشتن آدم هایی که دوستشون داری

از داشتن آدم هایی که یه وقتی دوستشون داشتی

خیلی آسون تره . . .

.

.

.

معذرت خواهی همیشه به این معنا نیست که تو اشتباه کردی و حق با یکی دیگه است

معذرت خواهی یعنی: اون رابطه بیشتر از غرورت برات ارزش داره . . .

.

.

.

تفاوت دزد و پولدار در آن است که ، دزد مال ثروتمندان را می دزدد

و پولدار، پول فقرا را !

“برنارد شاو”

.

.

.

نشستن ، سنگ بودن است و رفتن رود بودن

بنگر به کجا میروند ، سنگ خاک میشود و رود به دریا میرسد . .



نظرات شما عزیزان:

طراوت
ساعت16:20---31 خرداد 1391
ازم گله نکن عزیز من که همیشه مخلصتم....همش بهت سر میزنمپاسخ:
پاسخ:اره خووو اومدی ولی یادت میره نظر بذاری ........


طراوت
ساعت16:18---31 خرداد 1391
شبانه با من عاشق نخوان شعر جدایی را





به یاد آور فقط یک بار تو روز آشنایی را





همان روزی که گشتم عاشق چشمان پاک تو


نمی دانستم اکنون می نوازی بی وفایی را


مگو با من دگر از رفتن و از بازی تقدیر


که من باور ندارم طعم تلخ بی نوایی را


نخوان از وا ژه های تلخ پرواز و صعود و اوج


که من طاقت ندارم درد سخت بی صدایی را


حضور سبز تو در خاطراتم تا ابد با قیست


کنار تو نویسم روی قلبم نام زیبای رهایی را



پاسخ:


شعله
ساعت15:51---31 خرداد 1391
ممنون که حواست هست

ممنون که دوستم داری

ممنون که به رویم نیاوردی...

ممنون که لبخند می زنی

ممنون که به موقع می آیی

ممنون که خدای منی . . .
پاسخ:merc azizam


mohammad
ساعت15:34---31 خرداد 1391
سلام به شما دوست عزیز

وب خوبی داری مطالب قشنگی داره

اگه دوست داری بیا به ما هم یه سری بزن با جدید ترین اهنگ های روز دنیا

اگه با تبادل لینک هم موافق بودی بگو پاسخ:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:,

] [ 15:28 ] [ ایناز ]

[ ]