نامه ی عاشقانه اولین دیدار ملاقات

عشق بازی من با خدا

بیا خدا را گول بزنیم تو باهاش حرف بزن من فاصله هارو بر میدارم

نامه ی عاشقانه اولین دیدار ملاقات

سلام، امیدوارم حالتون خوب باشه. منو که میشناسین؟! دیروز سر کلاس طراحی الگوریتمها یه سوئیت شرت مشکی تنم بود. به جا نیاوردین؟! اونی که از همه بیشتر تو دل برو بود و شباهت های زیادی با زک افرون داشت! من همونم! فکر می کنم شناختین... درسته؟! راستش این سخت ترین نامه ای هست که من تا به حال شروع به نوشتنش کردم. هر چقد با خودم کلنجار می رم نمی تونم عین بچه ی آدم بهتون بگم دوستون دارم! واقعا هنگ کردم، کاش می تونستم تو چشاتون زل بزنم بگم دوستون دارم ولی حیف که خجالت می کشم بگم دوستون دارم! فکر می کنم گرفتید چقد خجالتی هستم!! این پیشنهاد رسمیه اولین دیدار ملاقاتمونه، زمانش رو بعدن بهتون می گم اما مکانش مطمعنا کافی شاپ داغون روبروی دانشگاه نیست! 6 روز وقت دارین که بهم جواب بدین و اگه جواب ندین به مفهوم اینه که پیشنهاد منو رد کردین که در اون صورت خوشحال می شم نامه ی منو به یه دختر خوش تیپ دیگه بدین



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ جمعه 2 تير 1391برچسب:,

] [ 11:32 ] [ ایناز ]

[ ]