وای خدا جون متشکرم

عشق بازی من با خدا

بیا خدا را گول بزنیم تو باهاش حرف بزن من فاصله هارو بر میدارم

وای خدا جون متشکرم

تو تنها کسی هستی  

اگه بخوام مشکلمو بگم ، نباید از منشیت وقت بگیرم

ღ♥ღ

تو تنها کسی هستی که

اگه بخوام باهات تماس بگیرم واسم حتی یه ریال هم هزینه نداره …

ღ♥ღ

تو تنها کسی هستی که

اگه ساعتها باهات حرف بزنم ، به ساعتت نگاه نمیکنی که یعنی وقتم داره تموم میشه

ღ♥ღ

تو تنها کسی هستی که

اگه گرهی از کارم باز کنی، لازم نیست با فرستادن تاج گل و …ازت تشکر کنم

ღ♥ღ


تو تنها کسی هستی که

اگه بیماریمو شفا دادی ،لازم نیست با چاپ اعلامیه تو صفحه اول یه روزنامه پرتیراژ ازت تقدیر کنم

ღ♥ღ

تو تنها کسی هستی که

اگه هر چی گریه کنم و اشک بریزم و وراجی کنم ،بهم نمیگی حوصله ام رو سر بردی …چقدر پرحرفی!

ღ♥ღ

تو تنها کسی هستی که

حتی اگه واسه این همه وقت که بهم دادی ازت تشکر نکنم ،بازم هرچقدر که بخوام بهم وقت میدی



نظرات شما عزیزان:

sevin
ساعت19:18---2 تير 1391
salam upam

هاجر
ساعت12:38---2 تير 1391
کل وب تون پوچه. سر کی کلاه می ذارید؟ خدا؟
پاسخ:نظر لطفت هر کسی نظری داره کسی نمیتونه سر خدا کلاه بزاره خانوم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ جمعه 2 تير 1391برچسب:,

] [ 12:19 ] [ ایناز ]

[ ]