آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا ؟؟

عشق بازی من با خدا

بیا خدا را گول بزنیم تو باهاش حرف بزن من فاصله هارو بر میدارم

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا ؟؟

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟؟
بی وفا بی وفا حالا که من افتاده ام از پاچرا؟
نوشدارویی – نوشدارویی – نوشدارویی و
بعد از مرگ سهراب آمدی
سنگدل – سنگدل – سنگدل این
زودتر میخواستی – حالا چرا
عمر مارا مهلت امروز و فردای تو نیست
من که یک امروز مهمان توام فردا چرا؟
نازنینا- نازنینا- نازنینا ما به ناز تو
جوانی داده ایم
دیگر اکنون با جوانان
ناز کن با ما چرا
وه که با این عمر های کوته بی اعتبار
اینهمه غافل شدن از چون منی شیدا چرا؟
آسمان چون جمع مشتاقان پریشان می کند
در شگفتم من – در شگفتم من
نمی پاشد ز هم دنیا چرا؟
شهریارا بی حبیب خود نمی کردی سفر
راه عشق است این یکی بی مونس و تنها چرا؟
بی مونس وتنها چرا؟؟



نظرات شما عزیزان:

tarafdarane sardar
ساعت21:11---3 تير 1391
salam mer30 ali bod age gabel donestin be www.sardar_music.loxblog.com ye sari bezanid akhe aga sardar az khanande haye kam seno sale montazeretonim shayad baham hamkari kardim haaaaaa .. az tarafe tarafdaran sardar
پاسخ:slm hatman sar mizanam merc


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ شنبه 3 تير 1391برچسب:,

] [ 21:4 ] [ ایناز ]

[ ]