می نویسم من به یاران......

عشق بازی من با خدا

بیا خدا را گول بزنیم تو باهاش حرف بزن من فاصله هارو بر میدارم

می نویسم من به یاران......

توی کوچه زیر باران

می نویسم من به یاران

گونه هایم خیسه خیسه

اشکهایم ریسه ریسه





بر دل من خون شده غمهای دنیا

یار رفته دل شده تنهای تنها

تا خدا من اشک ریزم

چون درختان برگ ریزم

از دل خود میگریزم

بر دو گونه اشک ریزم

خون چکان است این دل من





میمیرد این گل من

این گل احساس پاکم

مرده من روی خاکم

توی کوچه زیر باران

می نویسم من به یاران



نظرات شما عزیزان:

mani
ساعت14:31---4 تير 1391
سلام دوست عزیز خیلی وبلاگ ملسی داری

خسته نباشی

ببین ما یه چت روم ساختیم تا دور هم اونجا رازامونا در میون بذاریم تا شاید تونستیم دل آرام تر زندگی کنیم خدا را چه دیدی شاید تونستیم بهم کمک کنیم خوشحال میشم تو هم بیای منتظرتم

http://razchat.ir/?Chat
پاسخ:slm merc


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ یک شنبه 4 تير 1391برچسب:,

] [ 14:22 ] [ ایناز ]

[ ]