از یک عاشقِ شکست خورده پرسیدم:

عشق بازی من با خدا

بیا خدا را گول بزنیم تو باهاش حرف بزن من فاصله هارو بر میدارم

از یک عاشقِ شکست خورده پرسیدم:

از یک عاشقِ شکست خورده پرسیدم:
بزرگ ترین اشتباه؟
گفت: عاشق شدن
گفتم: بزرگ ترین شکست؟
گفت: شکستِ عشق
گفتم: بزرگ ترین درد؟
گفت: از چشمِ معشوق افتادن
گفتم: بزرگ ترین غصه؟
گفت: یک روز چشم های معشوق رو ندیدن
گفتم: بزرگ ترین ماتم؟
گفت: در عزای معشوق نشستن
گفتم: قشنگ ترین عشق؟
گفت: شیرین و فرهاد
گفتم: زیباترین لحظه؟
گفت: در کنارِ معشوق بودن
گفتم: بزرگ ترین رویا؟
گفت: به معشوق رسیدن
پرسیدم: بزرگ ترین آرزوت؟
اشک توی چشماش حلقه زد و با نگاهی سرد گفت:
مرگ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ یک شنبه 4 تير 1391برچسب:,

] [ 14:33 ] [ ایناز ]

[ ]