عشق بازی من با خدا

بیا خدا را گول بزنیم تو باهاش حرف بزن من فاصله هارو بر میدارم

اگه تو با من باشی دنیا روعاشق می کنم
عشق وهراسون می کنم شادی روبیدارمی کنم

اگه تو با من باشی مجنون قصه ها می شم
با اسب یال نقره ای لیلی و بی تاب می کنم

اگه تو با من باشی آسمون آبی میشم
با کلی رنگین کمون فدای اون نگات می شم

اگه تو با من باشی چه احتیاج به گفتنه
آخه اون صدای تو از همه حرفا بهتره

اگه تو با من باشی دیگه بی وفایی معنا نداره
دیگه اشک و آه تو قصه ها جا نداره

اگه تو با من باشی دیگه بهتر از این نمیشه
دیگه غصه تو دل من جا نمیشه

اگه تو با من باشی همه دنیام تو می شی
پس بمون پیشم اگه دوست داری با من باشی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ یک شنبه 4 تير 1391برچسب:,

] [ 14:38 ] [ ایناز ]

[ ]