عشق بازی من با خدا

بیا خدا را گول بزنیم تو باهاش حرف بزن من فاصله هارو بر میدارم

قانون تو تنهایی من است و تنهایی من قانون عشق
عشق ارمغان دلدادگیست و این سرنوشت سادگیست.
چه قانون عجیبی! چه ارمغان نجیبی و چه سرنوشت تلخ و غریبی!
که هر بار ستاره های زندگیت را با دستهای خود راهی آسمان پر ستاره کنی
و خود در تنهایی و سکوت با چشمهای خیس از غرور پیوند ستاره ها را به نظاره نشینی
و خاموش و بی صدا به شادی ستاره های از تو گشته جدا دل خوش کنی
و باز هم تو بمانی و تنهایی و دوری…



نظرات شما عزیزان:

حدیث
ساعت16:01---4 تير 1391
دوستت دارم را

توی تک دفتر عشق

با هزاران واژه مینویسم

به امید اینکه ... روزی ....

تو بیایی

و بخوانی

دفتر شعرا مرا!
پاسخ:merc


raina
ساعت16:00---4 تير 1391
آخی چه متن قشنگی!
دوستت دارم بهترین جمله ی دنیاست!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ یک شنبه 4 تير 1391برچسب:,

] [ 14:54 ] [ ایناز ]

[ ]