یاد میگیری....

عشق بازی من با خدا

بیا خدا را گول بزنیم تو باهاش حرف بزن من فاصله هارو بر میدارم

یاد میگیری....

کم کم یاد خواهی گرفت تفاوت ظریف میان نگهداشتن یک دست و زنجیر کردن یک روح را اینکه عشق تکیه کردن نیست و رفاقت، اطمینان خاطر

یاد می‌گیری که بوسه‌ها قرارداد نیستند و هدیه‌ها، معنی عهد و پیمان نمی‌دهند.

کم کم یاد میگیری

که حتی نور خورشید هم می‌سوزاند اگر زیاد آفتاب بگیری

باید باغِ خودت را پرورش دهی به جای اینکه منتظر کسی باشی تا برایت گل بیاورد.

یاد میگیری که میتوانی تحمل کنی

که محکم باشی پای هر خداحافظی

یاد می‌گیری که خیلی می‌ارزی.



نظرات شما عزیزان:

raha
ساعت2:53---12 تير 1391
kheili kheilh kheili ziba bud.پاسخ:قربونت عزیزم

مهاجر
ساعت18:27---10 تير 1391
گرامی ترین و زیبا ترین ها در جهان نه دیده می شوند و نه حتی لمس می شوند، آنها را تنها در دل باید لمس کرد

آرام
ساعت10:59---10 تير 1391
جالب بود
پاسخ:مرسی ار حضورت


نرگس
ساعت0:57---10 تير 1391
سلام

مرسي از لطفت



بله ياد بگيريم كه خيلي مي ارزيم



پاسخ:قربونت


الناز هنرمند اینده
ساعت23:44---9 تير 1391
خوب دایی زود تر میگفتی میدونی از کی میخوام لینکت کنم ولی نمیشه...

دوست دارم هوارتاااا......
پاسخ:منم همینطور....


الناز هنرمند اینده
ساعت17:26---9 تير 1391
دایی جون سلام
من خوبم شما خوبی؟
دایی جووون من خیلی دوس دارم شما رو لینک کنم ولی هرچی امتحان میکنم نمیشه فکر کنم واسه اینه که من با بلاگفا ساختم شما باloxblogولی اگه شما راهی بلد بودید بگید من حتما با افتخار لینکتون میکنم....دوست دارررمممممم بااااااااااااای


مهاجر
ساعت17:01---9 تير 1391
هر وقت تونستی برف رو سیاه کنی...،پر کلاغ و سفید کنی... ،آتیش و بوس کنی...،تو آب یه نفس عمیق بکشی...

اون موقع است که میگم وبت زشته

مرسی که لینکم کردی
پاسخ:فداااااااااااااااااااااات


شعله
ساعت15:54---9 تير 1391
خاطره‌ ها ، فکر می‌شوند ... . افکار ، بغض می‌شوند ... . بغض ها ، اشک می‌شوند ... . اشک ها ، حرف می‌شوند ... . حرفها بر قلم جاری می‌شوند ... . خاطره‌ها ، ابدی می‌شوند




katy
ساعت11:37---9 تير 1391

vagheaaaan!


sevin
ساعت11:28---9 تير 1391
salam dastet dard nakone daee hala dg shodim zesht na ziayd taghir nakardam faghtat soratam keshide shode hamin.
daee mg teharni nisti?
moshkelam ye chiz kahse omidavram ba dai daee joon hal she


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ جمعه 9 تير 1391برچسب:,

] [ 10:29 ] [ دایی رضا ]

[ ]