اگر میدانی....

عشق بازی من با خدا

بیا خدا را گول بزنیم تو باهاش حرف بزن من فاصله هارو بر میدارم

اگر میدانی....

 

اَگــــَر میدآنی دَر دُنیـآ کــَسی هست که بـآ دیدَنــَش

رَنگ رُخســآرَت تغیـــیر میکنــَد،

و صــِدای قــَلبـَت اَبرویــَت را

به تــآراج میبــَرد،..

مــهـم نیــست که او مـآل تــو بــآشــَد...

مــهــِم این استــ که فـــَقــَط بــــآشـَد،

زِندگیـــ کــُند،

لــِذَت ببرَد

و نــَفــَس بـــکشــَد...



نظرات شما عزیزان:

بازیگرتنها
ساعت3:41---16 تير 1391
سلام دوست من اگه دوست داری امار وبت زیاد بشه بیا باهم تبادل لینک داشته باشیم اینجور هم امارتومیره بالاه هم من لطف کن اگه موافق بودی ازتبادل لینک خودکاراستفاده کن که به تاید من نیازی نباش واگه نتونستی پیغام بذارمن لینکت کنم به امید دیداری دوبارهدوست عزیزمن

مهسا.تنها
ساعت14:27---15 تير 1391
مهم نیست که مال من باشه
مرسی زیبا بود


مهسا.تنها
ساعت14:26---15 تير 1391
مهم نیست که مال من باشهپاسخ:خواهش عزيزم

ainaz-sj
ساعت13:38---15 تير 1391
are mohem ine bashe taha mal to nabashe

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ پنج شنبه 15 تير 1391برچسب:,

] [ 13:29 ] [ دایی رضا ]

[ ]