تولد......

عشق بازی من با خدا

بیا خدا را گول بزنیم تو باهاش حرف بزن من فاصله هارو بر میدارم

تولد......

 



 

امروز تولد یکی از بهترینای زندگیم بود

خیلی دوس داشتم الان پیشم بود و بهش تبریک میگفتم

اما............

میخواسم برم بش تبریک بگم ولی دیدم انقد با دوستاش خوشحاله دلم نیومد

نخواسم ناراحتش کنم....

دلم براش ی ذره شده

اما...................

تولدت مبارک مهناز جونم

 

 

 

 

از لحظه لحظه های جشن تو خیالم عکس می گیرم

 

                             من باشم و تو باشی و فرشته های آسمون

                                                    چراغونی جشنمون ، ستاره های کهکشون

به جای شمع می خوام برات غم هاتو آتیش بزنم...هر چی غم و غصه داری یک شبه آتیش بزنم

تو غمهات و فوت بکنی منم ستاره بیارم ..... اشک چشماتو پاک کنم ، نور ستاره بکارم

کهکشون و ستاره هاش ، دریا و موج و ماهیاش ... بیابونا و برکه هاش ، بارون و قطره قطره هاش

با هفت تا آسمون پر از گلای یاس و میخک ..... بال فرشته ها و عشق و اشتیاق و پولک

عاشقتو و یه قلب بی قرار و کوچک ..... فقط میخوام بهت بگم : تولدت مبارک

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ دو شنبه 18 تير 1391برچسب:,

] [ 1:10 ] [ دایی رضا ]

[ ]