زن....

عشق بازی من با خدا

بیا خدا را گول بزنیم تو باهاش حرف بزن من فاصله هارو بر میدارم

زن....

زنی درچهار راه پشت چراغ راهنمایی دست فروشی می کرد
هیچکس به زن توجهی نمی کرد ......

زنی درچهار راه پشت چراغ راهنمایی خود فروشی می کرد
هیچکس به چراغ توجهی نمی کرد......



نظرات شما عزیزان:

raha
ساعت2:01---25 تير 1391


تنهای اول
ساعت22:15---23 تير 1391
مـهـربـانـی تـا کـــــــی ؟؟
بـگـذارسـخـت باشم و سـرد !!
بـاران کـه بـاریــد ... چـتـر بـگـیـرم و چـکـمـه !!!
خـورشـیـدکـه تـابـیـد ... پـنـجـره ببـندم و تـاریـک !!!
اشـک کـه آمـد ... دسـتـمـالـی بـردارم و خـشـک !!!
او کـه رفـت نـیـشخـنـدی بـزنـم و سـوت . . .


بنفش
ساعت14:12---23 تير 1391
منتظر خداحافظى من نباش من هرکه را به خدا سپردم دیگر پس نیاورد…!

بنفش
ساعت14:12---23 تير 1391
امشب آرام نشستم، زل زدم به دیوار، غرق شدم تو یه سری فکـــر ، شایدم رویـــا نمی دونم ...تا به خودم اومدم دیدم صورتم خیس شده ... به همین سادگی .

بنفش
ساعت14:10---23 تير 1391
وقتی کسی تصمیم می گیره بره
حتی اگه نره ،
دیگه پیشت نیست..!


Saeedeh
ساعت10:41---23 تير 1391
Slm

1khurde dir gofti

Kheli moshtagh budam bebinamet

Ma alan tu jade chalusim

1hafte mimunim inja

Bad barmigardim

Orum

Sharmande


raina
ساعت20:59---21 تير 1391
چه حقیقت ترسناکی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ سه شنبه 20 تير 1391برچسب:,

] [ 17:17 ] [ دایی رضا ]

[ ]