عشق بازی من با خدا

بیا خدا را گول بزنیم تو باهاش حرف بزن من فاصله هارو بر میدارم


 منو عاشقونه بشناس    منو از دوباره بشناس


 منو با دلی که جز تو چاره ای نداره بشناس


 منو پر کن از بهونه...


 تازه کن مثل جوونه


 رد کن از این همه بن بست..کوچه های عاشقونه


 من به تو دل داده بودم....


 قلب تو پناه من بود


 تو ندونستی عزیزم


عشق تو گناهه من بود..


 منو نشناختی هنوزم...من گل باغ تو بودم...


 منو از شاخه شکستی ..


 من که غمخوار تو بودم


 ای طراوت بهاری


 عطش همیشه جاری


 واسه من عینه نیازه


 هر چه داری و نداری


 من به تو دل داده بودم...


 من به تو دل داده بودم..


من..


 تو..

 دل..



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ دو شنبه 26 تير 1391برچسب:,

] [ 19:44 ] [ ایناز ]

[ ]