عشق بازی من با خدا

بیا خدا را گول بزنیم تو باهاش حرف بزن من فاصله هارو بر میدارم

نمیدونم اسمش رو چی بذارم!!!!؟؟؟؟؟

  شاید از خود گذشتگی..؟!

 نه خسته شدم...نه کم آوردم...

 ولی تا کی دویدن و نرسیدن..؟؟؟هر چه بیشتر تلاش میکنم،کمتر پیدات می کنم!

 میدونی تو ما رو محدود کردی به دیدار...پس کی...کجا حرف دلم رو بزنم...؟؟؟گاهی آنقدر  دلتگ میشم که فقط می خوام حرف بزنم...دست خودم نیست...ولی تو عذاب می  کشی...میدونم..

 پس بهتره که تنهات بذارم،تا عذاب نکشی!! اینجوری من یه ورود ممنوع جلو خودم میبینم و  دیگه....

 عذاب من هم که...دیگه عادت شده برام!

 به امید روزی که عاشق بشی و درک کنی عاشقی را...

 

 

شاید آن روز بفهمی چه دردی داره با پاهای زخمی و خسته دویدن و هرگز نرسیدن...



نظرات شما عزیزان:

raina
ساعت22:10---26 تير 1391
جالب بود !

sevin
ساعت20:43---26 تير 1391
salam daee khobi?bebakhshid nabodam in chand roze k biam delam vasaton tang shode bod khoshhal misham biaiy fln byebye

محمدی
ساعت20:13---26 تير 1391
سلام عزیز

از وبلاگ قشنگ و ساده شما خیلی خوشم بود ، اگه خواستی یه کمک درآمد مستمر و یک کار معروفی داشته باشی ، یه تماس بگیر ، باشه

کار حلاله حلال و یک خدمت جهانی و ماندگار برای مردم میهن عزیزمونه

09359794711 محمدی

غلامتم به مولا علی(ع)


محمدی
ساعت20:06---26 تير 1391
سلام عزیز
از وبلاگ قشنگ و ساده شما خیلی خوشم بود ، اگه خواستی یه کمک درآمد مستمر و یک کار معروفی داشته باشی ، یه تماس بگیر ، باشه
کار حلاله حلال و یک خدمت جهانی و ماندگار برای مردم میهن عزیزمونه
09359794711 محمدی
غلامتم به مولا علی(ع)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ دو شنبه 26 تير 1391برچسب:,

] [ 19:45 ] [ ایناز ]

[ ]