عشق چیست....

عشق بازی من با خدا

بیا خدا را گول بزنیم تو باهاش حرف بزن من فاصله هارو بر میدارم

عشق چیست....

 

دختر کوچولو از داداش بزرگترش پرسید:
عشـــ
ـــــق چیه ؟؟؟
و اون جواب داد :
عشق حسیه که وقتی تو شکلات مدرسمو از پاکت خوراکیام برمیداری و من همیشه گرسنه میمونم . . .
ولی هنوز دلم نمیاد جای خوراکیامو عوض کنم



نظرات شما عزیزان:

سایه
ساعت9:08---1 مرداد 1391
سلام دایی خوبید؟ یه مدته نیستید چرا؟

دو هفته پیش پست جدید گذاشتم ممنون می شم بهم یه سر بزنید
پاسخ:سلام منم نمیدونم دایی کجاس


Hadis
ساعت23:23---28 تير 1391
وووووووووووای خیلی قشنگ بود دلم هری ریخت...
عالی بود داداش


بنفش
ساعت20:40---28 تير 1391
آنقــدر سبکــم
کــه بــا قــاصــدکــي
بــه آسمــان مــي شــوم
و بــا قطــره بــارانــي
بــر بــام تــو بــرمــي گــردم . . .


تنهای اول
ساعت21:23---27 تير 1391
زندگي ميکنم ...
حتي اگر بهترين هايم را از دست بدهم،
چون اين زندگي کردن است که بهترين هاي ديگر را برايم ميسازد،
بگذار هر چه از دست ميرود برود؛
من آن را ميخواهم که به التماس آلوده نباشد،
حتي زندگي را...!!!


*sara*
ساعت18:42---27 تير 1391
از او که رفته نباید رنجشی به دل گرفت آنکه دوستش داریم همه گونه حقی بر ما دارد حتی حق آنکه دیگر دوستمان نداشته باشد نمی توان از او رنجشی به دل گرفت بلکه باید تنها از خود رنجید که چرا باید آنقدر شایسته ی محبت نباشیم که دوست ما را ترک کند ... و این خود دردی کشنده است ...






*sara*
ساعت18:41---27 تير 1391
سلام
مرسی بهم سر زدین
با اجازه من شمارو لینک کردم ،ممنون میشم شما هم منو به نام کلبه کادو لینک کنید


sevin
ساعت15:33---27 تير 1391
salam daee mamnoon az hozoret
پاسخ:قربونت عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ سه شنبه 27 تير 1391برچسب:,

] [ 15:11 ] [ دایی رضا ]

[ ]