چشمان نگرانم مات این نبودن است

عشق بازی من با خدا

بیا خدا را گول بزنیم تو باهاش حرف بزن من فاصله هارو بر میدارم

چشمان نگرانم مات این نبودن است

نگرانم نباش
من تمام بغض هایم را در گلو شکست داده ام
نگرانم نباش
...
برای تو نمی دانم، شاید هزار بار مرده باشم
و هنوز...
و هنوز به امید تو زنده ام
پس، نگرانم نباش
...
اما بگذار یک چیز را راست بگویم
گفتم بغض ها را شکست داده ام؟
دروغ بود
آنها خود شکستند
چون من که خود، شکست خورده ام، شکست...



نظرات شما عزیزان:

مينا
ساعت10:43---3 مرداد 1391
سلام
منوبانام حجاب وآدرسmina18.LXB.irلينك كنيد
ممنون


مصطفی
ساعت19:04---2 مرداد 1391
سلااااااام

حالتون چطوره ؟

دیگه احوالی از ما نمیگیرید؟

سری به ما نمیزنید؟

نماز روزه هاتون قبول باشهپاسخ:سلام دادا خوبم خوبی؟ مسافرت بودم رو چشام الان میام


ش
ساعت12:39---2 مرداد 1391
عشق نور است که هرچه را در مسيرش قرار بگيرد - از جمله قلب ها را - از خود روشن مي سازد




پاسخ:سلام مرسی قشنگ بود....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,

] [ 12:54 ] [ ایناز ]

[ ]