کلافه ام

عشق بازی من با خدا

بیا خدا را گول بزنیم تو باهاش حرف بزن من فاصله هارو بر میدارم

کلافه ام

در این دنیای دلبستگی من چون نخ میان کلاف، کلافه و سرگردانم.

آن قدر به این آدم های عجیب و روزگار تو در تو گره خورده ام که حالا سردرگمم.

دنیای منِ کلافه تار است. من تار، تو پود شو. به خود ببافم.

دلم گیر است. از کارم گره بگشا

حول خورشید حریمت بتابان من بی تاب را

و بعد چون خیالت از نو ببافم



نظرات شما عزیزان:

BAT
ساعت2:18---8 مرداد 1391
وب قشنگي داري به منم سر بزن

خواستي لينك كني بگو تا لينكت كنم.

هر روز آپ ميكنم
پاسخ:چشم حتمن....


الناز هنرمند اینده
ساعت22:07---3 مرداد 1391
ارزش قطره های باران را گلهای تشنه می دانند

و قدر دوستان خوب را دلهای تنگ...
پاسخ:قربون دل تنگت الناز جونم....


ش
ساعت18:36---3 مرداد 1391
امید یعنی آرزو کنیم چیزی اتفاق بیفتد



ایمان یعنی یقین داریم چیزی اتفاق خواهد افتاد



شجاعت یعنی اینکه باعث شویم چیزی اتفاق بیفتد . . .




پاسخ:دقیقن.....


ainaz-sj
ساعت13:39---3 مرداد 1391
وای دایی بالاخره اهنگ وب تو شنیدم

محشره

ایول

الحق دایی خود خودمیپاسخ:قربونت برم عزیزم بوس بوس


Mohammad
ساعت12:30---3 مرداد 1391
سلام ممنون به وبم سرزدی

وب خیلی قشنگی داری

من لینکت کردم تو هم به لینکپاسخ:چشم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:,

] [ 12:12 ] [ ایناز ]

[ ]