بارون....

عشق بازی من با خدا

بیا خدا را گول بزنیم تو باهاش حرف بزن من فاصله هارو بر میدارم

بارون....

 

دوست داشتم زیر بارون قدم بزنم تا بوی خدا رو حس کنم

اشک خدا را تو یه کاسه جمع کنم تا هر وقت دلم گرفت

کمی بنوشم تا پاک و آسمانی شوم!

آسمان که خاکستری می شد دل منم ابری می شد

حس میکرم که آدما دل خدا رو شکستند و یا از یاد خدا غافل شدند

همه می گفتند باران رحمت خداست ولی حس کودکانه من می گفت

خدا دلش گرفته و از دست آدم بدا داره گریه میکنه......

کاشکی که بارون بزنه

به سقف و ایوون بزنه

کاشکی دلم پر بگیره

شادی رو از سر بگیره

کاش دوباره بارون بیاد

رو تن یاس و نسترن

کاشکی بوی خدا بیاد

تو کوچه و تو باغ من

.........................

کاش دوباره بارون بیاد

اشک خدا رو ببوسم!

تا که دلم جون بگیره

از غم دنیا.... نپوسم



نظرات شما عزیزان:

raina
ساعت19:34---4 مرداد 1391
سلام دایی نماز روزه قبول

من عاشق بارونم

مرسیپاسخ:فدات


ش
ساعت19:13---4 مرداد 1391
خیلی قشنگ بود. من همیشه بارون رو دوست داشته و دارم .ممنونم

طراوت
ساعت8:42---4 مرداد 1391
کاشکی که بارون بزنه

تاکه دلم جون بگیره

از غم دنیا نپوسم...خیلی قشنگ بود عزیز



نماز وروزه قبول...التماس دعا
پاسخ:خواهش....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:,

] [ 2:16 ] [ دایی رضا ]

[ ]