ماه رمضان....

عشق بازی من با خدا

بیا خدا را گول بزنیم تو باهاش حرف بزن من فاصله هارو بر میدارم

ماه رمضان....

 

باز آى و دل تنـگ مرا مونس جان بـاش / وین سوخته را محـرم اســرار نهان بـاش

زان باده که در میکده عشـق فروشــند / ما را دو سه ساغر بده و گو رمضان باش . . .

 

حلول ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و برکت و غفران مبارک باد . . .

 

رسول خدا(ص):

کسی که (بااخلاص) ماه رمضان را روزه بگیرد، خداوند گناهان گذشته اش را می آمرزد . . .

 

روزه، فرصتی است تا چند قطره تشنگی به حلقوم روحمان بچکانیم . .

 

پیامبر اکرم(ص)

هرکس در این ماه روزه دار مؤمنی را “افطار دهد”، ثواب آزاد کردن بنده ای به او عطا خواهد

شد و گناهان گذشته اش مورد عفو قرار خواهد گرفت . . .

 

امام صادق(ع):

” افضل الجهاد، الصّوم الحرّ “

بهترین جهاد، روزه داری در هوای گرم است . . .

خبر آوردند که پیامبر، همه انسانها را به یک مهمانی بزرگ

دعوت نموده است تا در پایان آن به مهمانان نمونه جایزه دهد . . .

 

 

التماس دعا......



نظرات شما عزیزان:

وبسایت روشنگری
ساعت2:43---8 مرداد 1391
سلام دوست عزیز این مطلب به دلم نشست خسته نباشی وب قشنگی داری به ما اگه شد سری بزن

محمد
ساعت0:16---5 مرداد 1391
سلام دایی جان.طاعات وعباداتتون قبول باشه.شرمنده این روزابدجورسرم شلوغه نشدکه بهتون سربزنم.ممنون که این حقیرروفراموش نکردید.التماس دعاپاسخ:قرابانت عزیزم میدونم سرت شلوغه ایشالا همه مشکلاتت ب زودی برطرف شه

آلا
ساعت20:26---4 مرداد 1391
سلام دایی رضا ممنون که امدین به وبلاگ من یک بلر نظر دادم ولی تایید نکردین
پاسخ:فدات شم عزیزم کی؟من نبودم چن روز رفته بودم مسافرت...


حدیث
ساعت19:33---4 مرداد 1391
سلام داداش رضا خوب هستین؟؟

خیلی مطالب جالبی راجع ماه رمضون گزاشتی امیدوارم نماز و روزه شما هم قبول باشه التماس دعا
پاسخ:قربونت


بنفش
ساعت19:15---4 مرداد 1391
سلام دایی خوبم

ماه رمضان پر از برکت و شادی واست

مرسیپاسخ:ممنون


بنفش
ساعت19:14---4 مرداد 1391
دعا ميكنم زير اين سقف بلند، روي دامان زمين، هركجا خسته شدي يا كه پر غصه شدي،دستي از غيب بدادت برسيد و چه زيباست كه آن دست، دست خدا باشد...
*** رمضان مبارك***


شعله
ساعت19:12---4 مرداد 1391
پروردگارا! دستان دعایم را







به عرش الهیت برسان ،







دلم را به حلاوت دوستیت







و چشمان باران زده ام رابه دیدارت







نورانی گردان .



سلام مهربون. التماس دعا دارم.
پاسخ:محتاجیم ب دعا....


الناز هنرمند اینده
ساعت14:00---4 مرداد 1391
مرسی دایی جون که وبام سریدی

بازم ما سر بزن خوشحال میشیم....راستی تو هر دو تا شون لینک شدیپاسخ:مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی


آلا
ساعت13:01---4 مرداد 1391
سلام ممنون از شما که به وبلاگم سرزدین بازم بیاین

مـــــــــــژده
ساعت12:54---4 مرداد 1391
ســــــــلام دایی جووونم..خوبی؟؟؟

دلم برات تنگیده بودپاسخ:سلام عزیزم خوبم قربون دلت چیکا کنم خوووو؟میخوای دیر ب دیر آپ کنم؟:)) محتاجیم ب دعا....


مـــــــــــژده
ساعت12:52---4 مرداد 1391
نميگويم فراموشم نكن هرگز



ولي گــاهـي بـه يـاد آور



رفیقــی را كــه ميـدانـي



نخــواهــي رفـت از يـادش پاسخ:مرسی...


نسیم هستی
ساعت12:11---4 مرداد 1391
سلام
نماز روزه شمام قول باشه دایی
محتاجیم به دعا


الناز هنرمند اینده
ساعت12:01---4 مرداد 1391
مرسی دایی جون....مسافرت خوش گذشتپاسخ:اره جات خالی عزیزم....

sevin
ساعت11:58---4 مرداد 1391
salam daee joooooooooooooon manam delam vasaton khili tang shode bod mamnoon k omadi khili khoshhalm kardi namaz rozehay shoma ham ghabolپاسخ:خواهش میکنم....

گل سرخ
ساعت11:24---4 مرداد 1391
سلام ماه خدا را تبرک !!!!!!!!

امام صادق علیه السلام : زمانی که قائم ما قیام کند خداوند گوش ها و چشم های شیعیان ما را چنان تیز کند که میان آنان و قائم پیکی نباشد. از جای خود با شیعیان سخن می گوید و آنها سخنانش را می شنوند و خود او را می بینند. به وب

fIower 11خوشحال مشومپاسخ:مرسی....


طراوت
ساعت8:38---4 مرداد 1391
روزه سکوت میگیرم
و تا افطار ِ صدای تو
نمی شکنمش
روزه میگیرم لبهایت را
لذت افطارش
یعنی بهشت
از جنس کدام نور بودی ستاره من؟
که جسارت با تو بودن در من جنبید؟
و من چه عاشقانه به رویت لبخند زدم
و تو چه مهربانانه لبخندم را پاسخ گفتی
و این شد
"عاشقانه ی آرام "من و تو


Mohsen
ساعت5:07---4 مرداد 1391
با تمام وجود گناه كردم و در تكرار آن اصرار!
اما نه نعمتش را از من گرفت، نه گناهم را فاش كرد...اگر طاعتش كنم چه كند؟( دكتر شريعتي)
مطالبت زيبان دوست من.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:,

] [ 2:33 ] [ دایی رضا ]

[ ]