عشق و دوست داشتن....

عشق بازی من با خدا

بیا خدا را گول بزنیم تو باهاش حرف بزن من فاصله هارو بر میدارم

عشق و دوست داشتن....

این دو یکی نیست...اشتباه نشود!

عشق همان دوست داشتن نیست

عشق رویائی است و دوست داشتن دنیائی

دوست داشتن با عشق مقایسه نمی شود که اگر بشود

از بین خواهد رفت

عشق خلقت خداست و دوست داشتن

خلقت عقل و دل انسان...

عشق همچون خدا یکی است و برای هر انسان

می تواند به تعداد انسانهای دیگر باشد

جدائی برای عشق مرگ است در حالی که

دوست داشتن می تواند برای مصلحت دیگری جدائی را تصمیم بگیرد

عشق روحانی است ولی دوست داشتن جسمانی

جسم میمیرد ولی روح جاودانه است

کسی نمی تواند عشق را کنترل کند چرا که در عشق عقلی نیست

عشق را معنی کردن گناه است چرا که در لغات ناچیز زبان نمی گنجد

معنی کردن آن برابر با محدود کردن آن است

ولی دوست داشتن محتاج معنی کردن آن است

دوست داشتن با دل انسان است ولی عشق با جان....

عشق غرور را از انسان می زداید ولی دوست داشتن با غرور رشد می کند

عشق از نظر خدا پاک است

و دوست داشتن از نظر انسان...

خدا عشق است و انسان دوست داشتن...

بدرستی که خدا برتر از انسان است....

 

منبع : نت



نظرات شما عزیزان:

razie
ساعت14:45---10 ارديبهشت 1391

من ازتبار فرهادم...

از تبار نرســیدن...

از تبــــار نداشتن!...

از تبار كوه كنــــدن و دل نكندن!..



!!!تو امــا خسروت را پیدا كن!...

شاد باش كه تو...نه از تبار منـــی
[Web] -


رهــا
ساعت15:50---9 ارديبهشت 1391
ســخـــته

saeedeh
ساعت21:30---8 ارديبهشت 1391
گفتم بیا گفتي چرا گفتم که دل تنگ توام
گفتي چه چیزی دیده ای گفتم که هیچ جز روی تو
گفتي برو با دل بیا
گفتم که با دل امده ام
گفتي که دل در چشم توست
گفتم که تفسیرش بگو
گفتي که در چشمت بجو
گفتم مگر دیگران با دل به سویت آمدند
گفتي اگر با دل شوند من سوی انها میروم
گفتم بیا


زینب
ساعت19:17---8 ارديبهشت 1391
عشــــــق
یعنی برهـــــــــــنگی دو احساس پاک
نه برهنــــــــگی تن !


صادق
ساعت13:49---7 ارديبهشت 1391
سلام
واقعا بهت تبریک می گم
افرین خیلی زیبا و عالی بود...
من هم اپ شدم حضورت افتخاریست برام
منتظرتم


fatemeh
ساعت12:15---7 ارديبهشت 1391
گرچه کلبـه ام کوچک است
دلم اما برای تـــو جـــا دارد
نگاهم اگــرچه بی صــداست
ولی قلبم برای عشقت نا دارد
بمان باعاشقانه های دلم و بگو
دلم را نمی شکنی که دلم گناه دارد
کاش دلت بادلم ونگاهمان باهم بماند
چـــــراکه نگاهت حســـی آشنــا دارد
نگاه نکن به کلبه درویشی و دستهای خالی ام
بنگر که کنون از هجوم خیالت چه حالی ام!؟!


نرگس
ساعت1:42---7 ارديبهشت 1391


razie
ساعت12:06---6 ارديبهشت 1391
مرسی لینکم کردی منم میلینکمت ولی اسم وبلاگم عشق بازی ممنون هست اگه وقت کردی درستش کن بازم مرسی

razie
ساعت21:35---5 ارديبهشت 1391


طراوت
ساعت18:40---5 ارديبهشت 1391
خدا آن حس زیبائی ست که در تاریکی صحرا

زمانی که هراس مرگ میدزدد سکوتت را

یکی هچون نسیم دشت می گوید :

کنارت هستم ای تنها ...............


طراوت
ساعت18:38---5 ارديبهشت 1391
باز امشب ،




غزلی کنج دلم زندانی ست




آسمان




شب بی حوصله ام طوفانی ست




هیچ کس




تلخی لبخند مرا درک نکرد




های های دل دیوانۀ من پنهانی ست


مهسا
ساعت18:16---5 ارديبهشت 1391
یاد تو از لحظه های بی کسیم داره آروم می گذره
طاق پنجره باز با یه بغضی خودشو داره بر هم می زنه
صدای تو باز مثل قدیما می پیچه توو گوش من
دلم از نبودنت داره موسیقی غمگین می زنه ....


مهسا
ساعت18:15---5 ارديبهشت 1391
گاهـــی آنقـــدر دلـــم از زندگـــی سیـــر میشه
که میخـــوام تا سقفـــ آسمان پـــرواز کنـــم
و روش دراز بکشـــم
آروم و آســـوده !
مثـــل ماهـــی حوض مان
که چنـــد روزیـــست روی آبـــ است ...!


طراوت
ساعت18:01---5 ارديبهشت 1391
عشق فریب بزرگی است اما دوست داشتن یک صداقت بی انتهاست....

مــــــــژده
ساعت15:12---5 ارديبهشت 1391
ســـــــــلام
دایی جون این وب جدیدمه به اینم سربزن


نرگس
ساعت12:41---5 ارديبهشت 1391
راستي
من نميدونم لينكت كنم گفتم كه

اگر سرزدي بي زحمت ادرس وبت رو بذار كه بتونم جواب بدم



نرگس
ساعت12:40---5 ارديبهشت 1391
مطلب فوق العاده اي بود
خيلي زيبا بود

كاش ميگفتي از كجا نوشتي

افرين به اين سليقه


زینب
ساعت11:29---5 ارديبهشت 1391
دایی دیشب سرزدم ب بلاگ ولی هنوز آپ نکرده بودی...!!!!!میسی ک خبر دادی..

زینب
ساعت11:29---5 ارديبهشت 1391
دایی دیشب سرزدم ب بلاگ ولی هنوز آپ نکرده بودی...!!!!!میسی ک خبر دادی..

زینب
ساعت11:26---5 ارديبهشت 1391
واقعا عشق درونیه... چیزی نیستش ک بشه ابرازش کرد... ولی دوست داشتن..!!!!!!

قشنگه دایی میسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:,

] [ 10:21 ] [ دایی رضا ]

[ ]