سکوت...

عشق بازی من با خدا

بیا خدا را گول بزنیم تو باهاش حرف بزن من فاصله هارو بر میدارم

سکوت...

 

چند وقتیست

هر چه می گردم

هیچ حرفی بهتر از سکوت پیدا

نمی کنم ...

نگاهم اما ...

گاهی حرف می زند

گاهی فریاد می کشد.........

و من همیشه به دنبال کسی

می گردم

که بفهمد یک نگاه خسته

چه می خواهد بگوید



نظرات شما عزیزان:

مهران
ساعت18:27---18 مرداد 1391
سلام دایی رضا دوست خوب من
خوبی خوشی
ممنون بابت دعا هات و سر زدن های مکررت واقعا ازت تشکر میکنم


طراوت
ساعت13:49---18 مرداد 1391
می گوینــــــــــــد دلتنگتـــــــ نباشـــــــم



خــــــــــــــــــدای مــــــــن...



انگـــــــار بــــــــه آبــــــــــــ می گوینــــــــــد
پاسخ:مرسی از نظراتت گلم....


بنفش
ساعت23:21---17 مرداد 1391


گاهی تنها بودن بهای ادم ماندن است...
اما دگر تنها ماندن بس است و من ادم شدم..
کنون در خلوت تنهایی ام برای نبودنت میگریم...


بنفش
ساعت23:20---17 مرداد 1391
خوشم که امروز غم هایم به پایان میرسد...
راستی،گفتی فردا می آیی .. ؟!


یاس &امیرعباس
ساعت23:02---17 مرداد 1391
از من آزرده مشو،

ميروم از خانه ي تو،

قبل رفتن تو بدان عاشق و بي تقصيرم،

تو اگر خسته اي از دست دلم حرفي نيست،

امر كن تا كه بميرم به خدا مي ميرم...


الناز هنرمند اینده
ساعت21:51---17 مرداد 1391
امشب تمام آینه ها را صدا کنید.
گاه اجابت است رو به سوی خداکنی
ای دوستان آبرودار در نزد حق، درنیمه شب قدرمرا هم دعا کنید


sevin
ساعت17:23---17 مرداد 1391
salam daee joon bekhoda shrmande k natonestam behton sar bezanam

sevin
ساعت17:21---17 مرداد 1391
جلد گرفته ام عشقم را با خیال و خاطره… مبادا که تا بخورد حتی گوشه ی احساسم زیر دست این همه تنهایی

Fatemeh
ساعت3:05---17 مرداد 1391
سرسري رد شو و زندگي کن

دقت .....

"دق َ ت "مي دهد...


*sara*
ساعت1:15---17 مرداد 1391
سلام خوبید مرسی که بهم سر زدین
ببخشید که با تاخیر به وبتون اومدم یه مدت نبودم
نوشته هاتون خیلی قشنگه
بازم بیاین


raha
ساعت2:19---16 مرداد 1391
khode vagheiiate
پاسخ:.......


عرفان
ساعت21:54---15 مرداد 1391
سلام داداش رضا ببخشید کم میاما ولی شما که کم نمیذاری دستت درد نکنه اومدی پیشم
بازم بیایا

خدایا ...
هیچ می دانی که همیشه به موقع
به دادِ دلم.. تو می رسی ؟؟!
آنجا که خسته ام ..
آنجا که دل شکسته ام ..
آنجا که ازهمه ی عالم و ادم گسسته ام ..
همیشه تو همان دستی هست
که می گیری از دلم غبارِغمها را،
خدایِا..... سپاس


شعله
ساعت19:25---14 مرداد 1391


پاسخ:مرسی بر شما هم مبارک


آلا
ساعت22:11---13 مرداد 1391
ممنون که امدی داییپاسخ:خواهش عزیزم....

مقدم
ساعت21:49---13 مرداد 1391
با آیات و احادیثی پیرامون توبه بروز هستم.[گل]
پاسخ:چشم...


آلا
ساعت21:02---13 مرداد 1391
آپم دایی بیا پاسخ:چشم...

یاس&امیر عباس
ساعت1:07---13 مرداد 1391
شمالینک شدید بازهم به ماسربزنید
خوشحال میشیم


ehsan
ساعت17:50---12 مرداد 1391
سلام دایی.خوبی؟

من احسانم/یه مدت با بنفش می نوشتم

اما حالا توی وب خودم می نویسم

خوشحال میشم بهم سر بزنی

من لینکت کردم...
پاسخ:چشم حتمن لینکت میکنم....


سمیم
ساعت16:50---12 مرداد 1391
همه چیز میشکند جز سکوت
پاسخ:مرسی...


فاطمه
ساعت15:59---12 مرداد 1391
عزیزم وبلاگ فوق العاده ای داری خوشحال میشم اگه بهم سر بزنی و با هم تبادل لینک کنیم
پاسخ:چشم حتمن....


بنفش
ساعت14:15---12 مرداد 1391
مرسیپاسخ:qorbonet

بنفش
ساعت14:15---12 مرداد 1391
جلد گرفته ام عشقم را با خیال و خاطره…
مبادا که تا بخورد حتی گوشه ی احساسم زیر دست این همه تنهایی


saharnaz
ساعت12:38---12 مرداد 1391
slm man abjiye raina hastam

kam be weba sar mizanam

az webet khosham umad

chizayi k dus daram tush ziade

mer30 az webet
پاسخ:slm azizam khobi? lotf dari to merc ke be ma sar mizani


مــــــــژده
ساعت10:09---12 مرداد 1391
•*..*•. .•.آپم

.•*..*•. .•*..*•. آپم

.•*..*•. .•*..*•. .•*. آپم

.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. آپم

.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* آپم

.•*..•*..*•. .•*..*•. .•*..*•..•*..•. آپم

.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. . آپم

.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.. آپم

-´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•. آپم

´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•. آپم

´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•. آپم

#############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•. آپم

###############´´###..•*..*•. .•*..*•. آپم

############### ´###..•*..*•. .•*..*•.. آپم

´##################.`.•*..*•. .•*..*•. آپم

´´´###############..•*..*•. .•*..*•. آپم

´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•. آپم

´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•. آپم

´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•. آپم

´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.• آپم

.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. آپم

.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. آپم

.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. آپم

.•*..*•. .•*..*.•*.* آپم

.•*..*•. .•*..*•. آپم

.•*..*•. .•*.. آپم

بدو بياااااااااااااااا منتظرتممممممممممممممم
پاسخ:bashe chera mizani


baran
ساعت11:42---11 مرداد 1391
سلام دایی خوبی؟

چرا کلا ما رو از یاد بردی؟

آپ هات هم دیگه مال خودت تنگ شده

ببخشید دایی من نمیتونم بیام چون کامم خرابه نمیتونم

زود بیا زود زود
پاسخ:سلام خوبم مرسی من ک برات یاداشتت میذارم باووووووو ی کم درگیر درس و درست کردن دندونامم کم میام برا همین دیر ب دیر سر میزنم...


یاس&امیر عباس
ساعت1:52---11 مرداد 1391
ماشمارولینک کردم اگه دوست داشتید منو لینکمون کنید

مرسی پاسخ:چشم حتمن....


ش
ساعت23:09---10 مرداد 1391
بسلامتي اوني که دوست داشتنو با تمام وجود يادش داديم و

اون رفت و

به يکي ديگه امتحان پس داد…

سلام مهربون.خیلی ممنون از کامنتهای قشنگت.
پاسخ:خواهش میکنم عزیز....


تنهاي اول
ساعت22:10---10 مرداد 1391
تنهايي تنها باد!!!



بنفش
ساعت19:27---10 مرداد 1391
فدات

بنفش
ساعت19:27---10 مرداد 1391
تمام برگ های دفترم تمام شد
قلمم به پایان رسید
دستم سست شد
چه سرمشقی دادی به من ...؟
هنوز هم می نویسم :
" دل دادن خطاست "


مـــــــــــژده
ساعت16:08---10 مرداد 1391
فاصله ها را خسته کن
تا از سر عشق دست بردارند.
من از آخرین نامه هایت
از سوز و گداز شمع
از دلتنگی کوچه ها
از کور سوی فانوس ها
فهمیدم
همه از دست فاصله سخت خسته اند.
برگرد.


مهدی
ساعت15:46---10 مرداد 1391
اینجا جاییست که پشت هر دوستت دارم هم نوشته است ساخت چین !

فرزانه
ساعت12:07---10 مرداد 1391
چه خیاط ماهریست دنیا،

دل هیچ کس را برای ما تنگ ندوخت...


ش
ساعت23:28---9 مرداد 1391
تکیه زده ام بر دیواری از سکوت؛

گاه گاهی هق هق تنهایی هایم سکوتم را می خراشد و نقشی از یادگاری می زند...

یادگاری هایی که هیچ کسی سواد خواندنش را ندارد...

جز خــــــدا!



طراوت
ساعت21:56---9 مرداد 1391
نه !
همیشه برای عاشق شدن ،
به‌دنبال باران و بهار و بابونه نباش !
گاهی
در انتهای خارهای یک کاکتوس ،
به غنچه‌ای می‌رسی
که ماه را بر لبانت می‌نشاند....



الناز هنرمند اینده
ساعت21:55---9 مرداد 1391
گاه این نازک دلم ، یاد رویت می کند
گاه با دیدار گل ، یاد بویت می کند
گاه با دلواپسی ، در کنار پنجره
از هزاران قاصدک ، پرس و جویت میکند !!!


نیما
ساعت11:26---9 مرداد 1391
ســـــــــــلام.



شما با افتخار لیــنک شده اید.



خوش حال می شم به وبلاگ من سری بزنی.



راستی وبلاگت عالیه.



پاسخ:سلام مرسی که لینکمون کردی چشات عالی میبینه....


يه دختر شيطون
ساعت10:54---9 مرداد 1391
تشريف بيارين
پاسخ:چشم...
پاسخ: دختر شیطون وبی با این آدرس وجود نداره....


یاس&امیر عباس
ساعت1:05---9 مرداد 1391
خواهش میکنم

همیشه به ما سربزن خوشحالمون میکنیپاسخ:چشم حتمن...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ دو شنبه 9 مرداد 1386برچسب:,

] [ 1:3 ] [ دایی رضا ]

[ ]