تو دریای من بودی...

عشق بازی من با خدا

بیا خدا را گول بزنیم تو باهاش حرف بزن من فاصله هارو بر میدارم

تو دریای من بودی...



شنیدم چو قوی زیبا بمیرد
فریبنده زادو فریبا بمیرد

شب مرگ تنها نشیند که موجی
رود گوشه ای دور و تنها بمیرد

در ان گوشه چندان غزل می سراید
که خود در میان غزل ها بمیرد

گروهی بر انند کاین مرغ زیبا
کجا عاشقی کرد انجا بمیرد

شب مرگ از بیم انجا شتابد
که از مرگ غافل شود تا بمیرد

من این نکته گیرم که باور نکردم
ندیدم که قویی به صحرا بمیرد

چو روزی از اغوش دریا بر اید
شبی هم در اغوش دریا بمیرد

تو در یای من بودی اغوش وا کن
که میخواهد این قوی تنها بمیرد



نظرات شما عزیزان:

سهیل
ساعت23:21---12 مرداد 1391
با سلام، عاشق بودن آدم را جلو می برد به اندازه ای که معشوق بالا باشد. آرزو میکنم که روزی عاشق پاکترین، بزرگترین، فهیمترین و مردترین موجود هستی بشی. قیمتت بالاست نکنه یه وقت به کم قانع بشی!!

ممنون که بهم سر زدی

راستی می دونستی هممون تو مشت خدائیم. البته از مردونگیشه که هر چی می بینه بازم جامون داده و آوارمون نکرده. شاید بفهمیم!!
پاسخ:مرسی از متن زیبات....


ainaz-sj
ساعت17:49---11 مرداد 1391
دایی قالب چپ چین بهتر

میشه لطفا عوض کنی؟؟؟؟

مرسیپاسخ:باشه


ainaz-sj
ساعت11:49---11 مرداد 1391

دایی بزار یه مدت این باشه
من عاشق این اهنگم


ainaz-sj
ساعت11:48---11 مرداد 1391
اخ دایی عاشقتم اساسی

من عاشق این اهنگم

من یاد عزیزترین کس زندگیم میندازه

عشق منی داییپاسخ:جون ماااااااااااااااااا


ش
ساعت11:37---11 مرداد 1391
چه انتخاب قشنگی.من این شعر رو خیلی دوست دارم. ممنونم
پاسخ:چشمات قشنگ میبینه مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:,

] [ 10:44 ] [ ایناز ]

[ ]