....

عشق بازی من با خدا

بیا خدا را گول بزنیم تو باهاش حرف بزن من فاصله هارو بر میدارم

....

 

 

من همیشه خوشحالم، می دانید چرا؟
برای اینکه از هیچکس برای چیزی انتظاری ندارم،
انتظارات همیشه صدمه زننده هستند .. زندگی کوتاه است .. پس به زندگی ات
عشق بورز ..
خوشحال باش .. و لبخند بزن .. فقط برای خودت زندگی کن و ..
قبل از اینکه صحبت کنی » گوش کن
قبل از اینکه بنویسی » فکر کن
قبل از اینکه خرج کنی » درآمد داشته باش
قبل از اینکه دعا کنی » ببخش
قبل از اینکه صدمه بزنی » احساس کن
قبل از تنفر » عشق بورز
زندگی این است ... احساسش کن، زندگی کن و لذت ببر

 



نظرات شما عزیزان:

الناز
ساعت17:32---30 ارديبهشت 1391
دایی جون سلام امروزاخرین روزی که من میتونم بیام و با شما صحبت کنم دیگه از امروز به بعد پشت کامپیوتر نمی شینم و فقط به درسام میرسم امروز اومدم باهاتون خداحافظی کنم.دلم براتون تنگ میشه منتظرم باشید من 24 خرداد برمیگردم خیلی دوستون دارم بای

الناز
ساعت18:03---24 ارديبهشت 1391
چه خبر دایی؟
نیومدی؟


الناز
ساعت12:38---23 ارديبهشت 1391
دایی امروز خودش اومد باهام حرف زد حالا من خودمو میگرفتم ف کنم همچی درست شد دایی ی هفته دیگه مدرسه ها تموم میشه فقط میمونه اون چند روز امتحانا تا کی باید بهش بی محلی کنم دلم برای صداش لک زده

الناز
ساعت17:41---22 ارديبهشت 1391
دایی ببخشید حالا چیکار کنم؟

الناز
ساعت10:11---18 ارديبهشت 1391
نرسد دست تمنا چون به دامان شما
می توان چشم دلی دوخت به ایوان شما
از دلم تا لب ایوان شما راهی نیست
نیمه جانی است درین فاصله قربان شما


الناز
ساعت21:14---17 ارديبهشت 1391
سلام دایی جووون
خواستم خبر بدم من تو وبم خداحافظی کردم تا بعد از امتحانام اما واسه شما و صحبت های خوب و تاثیر گذارتون من همیشه هستم نگفتید دیگه چی کار کنم من هنوزم باهاش سردم دلم خیلی براش تنگه.اها راستی تا یادم نرفته بگم :من ادرس ایمیلم هم براتون میذارم خواستید میتونید به ایمیلم بفرستید....قربان شما خدا نگهدار


الناز
ساعت14:27---14 ارديبهشت 1391
سلام دایی خوبی؟
خوشحالم همسایه در اومدیم!
دایی من منتظر بقیه صحبتهاتون هستم دیگه با دوستم چی کار کنم


الناز
ساعت21:10---13 ارديبهشت 1391
سلام دایی جون راست میگی منم مارلیکی هستم پس خیلی دور نیستیم
دایی مطمئن باشید من به تک تک حرفای شما گوش میدم اصلا بهش محل نمیدمخوبه؟


الناز
ساعت13:08---12 ارديبهشت 1391
ممنون من به همه ی حرفای شما گوش میدم مطمئن باشید. امروزم زیاد بهش اهمیت ندادم خودش یه چند باری اومد سراغمف کنم داره جواب میده....

ارامگاه د ل
ساعت15:59---11 ارديبهشت 1391
سلام عزیز چرا اپ نمی کنی
دلتنگت شدیم
منم اپ شدم
بدو بیا یه ذزه شد این دل


سایه
ساعت13:39---11 ارديبهشت 1391
ببخشید یه مدت نبودم
منم شما رو با نام وبتون لینک کردم
راستی وبتون خیلی باحاله


الناز
ساعت12:31---11 ارديبهشت 1391
سلام من شما رو نمیشناسم!دلیل اینم که به شما گفتم که کمکم کنید این بود که دیدم شما خیلی احساساتی هستید وبتون راجب عشقه گفتم شاید شما بتونید کمکم کنید....

طراوت
ساعت9:05---11 ارديبهشت 1391
زندگی کن فقط برای خودت که همه اتفاقات از خودت واز تفکرت سرچشمه میگیره عزیزم...

مثل همیشه ناب و ÷ر مغز نوشتی عسیسم...دلت شادددددددد


طراوت
ساعت9:01---11 ارديبهشت 1391
پيامک زد شبي ليلي به مجنون
که هر وقت آمدي از خانه بيرون
بياور مدرک تحصيلي ات را
گواهي نامه ي پي اچ دي ات را
پدر بايد ببيند دکترايت
زمانه بد شده جانم فدايت
دعا کن ...
دعا کن مدرکت جعلي نباشد
زدانشگاه هاوايي نباشد
وگرنه واي بر احوالت اي مرد
که بابايم بگيرد حالت اي مرد
چو مجنون اين پيامک خواند وارفت
به سوي دشت و صحرا کله پا رفت
اس ام اس زد ز آنجا سوي ليلي
که مي خواهم تورا قد تريلي
دلم در دام عشقت بي قرار است
وليکن مدرکم بي اعتبار است
چه سنگين است بار اين جدايي
امان از دست اين مدرک گرايي
سلووووووووووووم خوبیییییییییییییییی؟


رویای خیس
ساعت18:24---10 ارديبهشت 1391
سلام دوست من


دیروز یادش بخیرهایم را قاب کردم ..//

هر روز روبروی تردیدهایم با آهی غبار زمان را کنار می زدم ..//

و می گفتم یادت بخیر تا اینکه قاب افتاد و شکست.. //

امروز حتی به یاد ندارم افسوسه چه چیز را می خوردم..//

قلم بر میدارم تا نقاشی ات کنم اما .. رنگهایم خشک شده ..//

بگذار فراموش شوی ، بگذار از یادم بروی ..//

این خط و خیالهای بی رنگ تو ..//


بدرود [بدرود]


roya
ساعت14:43---10 ارديبهشت 1391


الناز
ساعت13:00---10 ارديبهشت 1391


الناز
ساعت12:56---10 ارديبهشت 1391
چطوری به یه کی بگم دوست دارم اون یه دختر مغروره اما من عاشق همینشم دوستمه راهنمایی کنید کاری کنم که مجذوب خودم بشه و از پیشم تکون نخوره اون شخصیت جالبی داره کمکم کنید عاشقی بد دردیه نظراتونو به طور خصوصی به تو وب سایتم ثبت کنید زحمت اومدن به وب سایت منم بکشید ممنون خصوصی بفرستید لو نرم

رهــــا
ساعت15:46---9 ارديبهشت 1391


saeedeh
ساعت21:28---8 ارديبهشت 1391
سلام

ابر آمد و باز بر سر سبزه گریست

بی بادهٔ گلرنگ نمی‌باید زیست

این سبزه که امروز تماشاگه ماست

تا سبزهٔ خاک ما تماشاگه کیست



saeedeh
ساعت21:27---8 ارديبهشت 1391
سلام
ابر آمد و باز بر سر سبزه گریست
بی بادهٔ گلرنگ نمی‌باید زیست
این سبزه که امروز تماشاگه ماست
تا سبزهٔ خاک ما تماشاگه کیست


saeedeh
ساعت21:16---8 ارديبهشت 1391
slm dayi junam

maro ke faramush nakardin

delam barat 1 zare shode bud
khuuuuuuuuuuuuuuuuuuuubiiiiii


زینب
ساعت19:22---8 ارديبهشت 1391
چشم دایی حتما لذت میبرم ..

زینب
ساعت19:19---8 ارديبهشت 1391
یه وقتایــــی هســت کـــه
بایــد لـــــم بدی یه گــــوشه...
و جــریان زندگیــت رو فقـــط مــــرور کنی.
بعــدشم بگـــی:
"به سلامتــــــــی خــــودم که اینقـــدر تحمـــل داشتـــم.....!


صادق
ساعت16:17---8 ارديبهشت 1391
سلام
من اپ شدم
منتظرتم


نفس
ساعت16:07---8 ارديبهشت 1391
سلام وبلاگتون خیلی به ادم ارامش میده به وب منم سر بزنید پشیمون نمیشین

fatemeh
ساعت0:01---8 ارديبهشت 1391
اسمتو خیلی دوست دارم آخه یه دایی دارم که اسمش رضا ست و خیلی وقته ندیدمش

fatemeh
ساعت0:00---8 ارديبهشت 1391
کاش دنیا یک بار هم که شده بازیش را به ما می باخت

مگر چه لذتی دارد این برد های تکراری برایش؟!



صادق
ساعت22:52---7 ارديبهشت 1391
سلام مرسی از حضورت
سنگ تمام گذاشتی
با افتخارم لیتک شدی


مهاجر
ساعت22:19---7 ارديبهشت 1391
سلام وب خیلی خوشملی داری خیلی خوشم اومد من لینکتون کردم به منم سر بزنید

مـــــــــــژده
ساعت21:11---7 ارديبهشت 1391
ســــــــــلام
ببینم تو چرا به من سرنمیزنی؟؟ها؟؟


razie
ساعت20:50---7 ارديبهشت 1391
مرررررررررررررررسی

razie
ساعت20:48---7 ارديبهشت 1391
دلم می خواهد ویر گول باشم تا وقتی به من رسیدی مکث کنی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:,

] [ 18:43 ] [ دایی رضا ]

[ ]