در غیاب تو...

عشق بازی من با خدا

بیا خدا را گول بزنیم تو باهاش حرف بزن من فاصله هارو بر میدارم

در غیاب تو...

http://pnu-club.com/up/images/tp78vywbj55vmxz9svc.jpg

وقتی که تو نیستی
دنیا چیزی کم دارد،‏
مثل کم داشتنِ یک وزیدن،
یک واژه،
یک ماه.‏

من فکر می‌کنم در غیابِ تو...‏
همۀ خانه‌های جهان خالی ست،‏
همۀ پنجره‌ها بسته است،‏

اصلاً کسی حوصلۀ آمدن به ایوانِ عصرِ جمعه را ندارد.‏
پرده‌هایی که پیدایند
یک جوری شبیه دیوار دیده می‌شوند.‏



نظرات شما عزیزان:

sama
ساعت17:18---18 مرداد 1391
be manam sar bezan dg

پاسخ:واااااا من ک سر میزنم


طراوت
ساعت13:55---18 مرداد 1391
تا حالا دلتنگ کسی بودی ؟؟؟؟انگار واقعا دلت تنگ است عین یه باریکه اب که کم کم خشک می شود...

مهاجر
ساعت19:08---17 مرداد 1391
در مهربانی همچون باران باش که در ترنمش علف هرز و گل سرخ یکیست ...

مهاجر
ساعت19:06---17 مرداد 1391
اگر همون قدر که ستاره تو آسمون هست ماه بود،باز هم آسمون بدون تو سیاه بود

مهاجر
ساعت18:51---17 مرداد 1391
سلام عزیزم مرسی از این همه لطفی که بهم داری از نوشته هایی که میزاری ممنون سعی میکنم تو اولین فرصت آپ کنم سرم خیلی شلوغ شده نمی دونم چرا چند وقته حوصله هیچی و ندارم.مرسی که سر میزنی خواهش میکنم بازم بهم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:,

] [ 18:16 ] [ ایناز ]

[ ]