شب قدر....

عشق بازی من با خدا

بیا خدا را گول بزنیم تو باهاش حرف بزن من فاصله هارو بر میدارم

شب قدر....

شبهای قدر یکی از بهترین شب های عمر منه

خدا رو شکر که یک بار دیگه این شبها رو میبینم

 

خدايا امشب زیباترین سرنوشت را برای عزیزی که این نوشته را میخواند مقدر فرما.

خدايا بهترین روزگاران را برایش رقم بزن و او را در تمامی لحظات دریاب،

مبادا خسته ، بیمار، افتاده و یا غمگين شود.

دلش را سرشار از شادي کن و آنچه را که به بهترين بندگانت عطا میکنی به اونيز عطا کن.

 

التماس دعا .



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت14:44---22 مرداد 1391
سلام دایی جان.طاعات وعباداتتون قول باشه.از این پستت لذت بردم ممنون.منم بروزم خوشحال میشم بهم یه سربزنید.

طراوت
ساعت9:45---22 مرداد 1391
به چه میخندی تو؟ به شکست دل من،یابه پیروزی خویش؟ به نگاهم که چه مستانه تورا باور کرد یابه افسونگری چشمانت که مراسوخت و خاکستر کرد...؟ به دل ساده من که دگر تابه ابد نیزبه فکرخودنیست؟
خنده داراست بخند...


raha
ساعت3:53---22 مرداد 1391


نسیم هستی
ساعت14:00---20 مرداد 1391
خدا تنها روزنه امیدیست که هیچگاه بسته نمی شود تنها کسی است که با دهان بسته هم می توان صدایش کرد با پای شکسته هم می توان سراغش رفت تنها خریداریست که اجناس شکسته را بهتر بر میدارد تنها کسیست که وقتی همه رفتندمیماند و وقتی همه پشت کردندآغوش می گشاید وتنها سطانیست که دلش با بخشیدن ارام می گیرد نه با تنبیه کردن.خدا را برایتان ارزو دارم

Fatemeh
ساعت2:06---20 مرداد 1391
هر کسی می تواند به زندگـــــی شما وارد شود و
پاسخ:دقیقن... مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ پنج شنبه 19 مرداد 1386برچسب:,

] [ 19:16 ] [ دایی رضا ]

[ ]