دوست داشتن تو...مطلب ارسالی ازmitra

عشق بازی من با خدا

بیا خدا را گول بزنیم تو باهاش حرف بزن من فاصله هارو بر میدارم

دوست داشتن تو...مطلب ارسالی ازmitra
 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

زینب
ساعت10:38---18 ارديبهشت 1391
جهان سوم جاییست که اگه یه زن به شوهرش خیانت کنه سنگسارش میکنن اما اگه یه مرد به زنش خیانت کنه به زنش میگن بیشتر به شوهرت برس!!


میترا
ساعت21:49---17 ارديبهشت 1391
آخه ملائی چیه ؟!!!!!

من میتی ام!!!!!
پاسخ: من نمیدونم من نزدم آخه الان چک میکنم ببینم چی به چیه


رها
ساعت11:03---17 ارديبهشت 1391
ای باباپاسخ: چی شده مگه؟

زینب
ساعت22:01---16 ارديبهشت 1391
حرفی‌ نیست...فقط یه دعا از ته دل‌:
خدایا!
هیچکسی رو اونقدر تنها نکن که بخواد تنهاییش رو با كسي كه هيچ حسي بهش نداره پر کنه


میترا
ساعت15:34---16 ارديبهشت 1391
رضا میترا ملائی یعنی چه دقیقا؟!!!!!!!مگه خودت نیستی؟؟؟؟؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ 14 ارديبهشت 1391برچسب:,

] [ 21:4 ] [ ]

[ ]