دوست دارم...

عشق بازی من با خدا

بیا خدا را گول بزنیم تو باهاش حرف بزن من فاصله هارو بر میدارم

دوست دارم...

 

آرامشــی میخواهم
خلوتــی میخواهم
تــو باشی و من
در کنار هم
تو سُکوت کنــی و مَــن گوش کنم
و من آرام بگویم ترا دوست دارم و تو گوش کنی
و آرام بگوئی .. من هم
و شرمِ زیبائی را بر گونه ی تو ببینم ...



نظرات شما عزیزان:

Fatemeh
ساعت16:18---25 شهريور 1391
از هـمــــان کــودکـــی

بـ ه مـا هـشـدار دادنــد و جـدے نـَـگـــرفـتیــم ...

یــادتــــــ هست؟

در دفــتر مـشقهـایمـان خـطو ـط فــ ـ ـ ا صـله

هــمیشه قــرمــز بود !


مهاجر
ساعت19:12---23 شهريور 1391
سلام مرسی بهم سر میزنی امروز بالاخره آپ کردم حتما ببین و برام نظر بزار نظرت برام خیلی مهمه یادت نره
پاسخ:چشم حتمن میام....


مهاجر
ساعت18:08---23 شهريور 1391
مبادا که رویاهایت را فرو گذاری
میدانم برآنی که کار به پایان بری
شاید بفرسایی و بخواهی رها کنی
گاه تردید کنی که به این همه می ارزد
اما به تو ایمان دارم و ندارم هیچ تردیدی که پیروز خواهی شد


غریبه
ساعت15:48---23 شهريور 1391
«خدا گوید:تو ای زیباتر از خورشید زیبایم،
تو ای والاترین مهمان دنیایم،
بدان آغوش من باز است،
شروع کن، یک قدم با تو،
تمام گامهای مانده اش با من…»


محمد
ساعت14:25---23 شهريور 1391
اَگــــَر میدآنی دَر دُنیـآ کــَسی هست که بـآ دیدَنــَش
رَنگ رُخســآرَت تغیـــیر میکنــَد،
و صــِدای قــَلبـَت اَبرویــَت را به تــآراج میبــَرد،..
مــهـم نیــست که او مـآل تــو بــآشــَد…
مــهــِم این استــ که فـــَقــَط بــــآشـَد،
زِندگیـــ کــُند ، لــِذَت ببرَد و نــَفــَس بـــکشــَد


katayoon
ساعت10:10---23 شهريور 1391
سلام دایی جونم

خوبی؟پاسخ: :( :) باشه به سلامت عزیزم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ پنج شنبه 23 شهريور 1391برچسب:,

] [ 2:44 ] [ دایی رضا ]

[ ]