انهایی که می روند......انهایی که میمانند

عشق بازی من با خدا

بیا خدا را گول بزنیم تو باهاش حرف بزن من فاصله هارو بر میدارم

انهایی که می روند......انهایی که میمانند

 

آنها که می‌روند وطن‌فروش نیستند.
آن‌هایی که می‌مانند عقب مانده نیستند.
آن‌هایی که می‌روند، نمی‌روند آن طرف که مشروب بخورند.
آنهایی که می‌مانند، نمانده‌اند که دینشان را حفظ کنند.
همه‌ی آنهایی که می‌روند سبز نیستند.
همه ی آن‌هایی که می‌مانند پرچم به دست ندارند.
آن‌هایی که می‌روند، یک ماه مانده به رفتنشان غمگین می‌شوند. یک هفته مانده می‌گریند
و یک روز مانده به این فکر می کنند که ای کاش وطن جایی برای ماندن بود.
و آن‌هایی که می‌مانند، می مانند تا شاید روزی وطن را جایی برای ماندن کنند


نقطه سر خط، نشریه دانشجویان دانشگاه شریف

 



نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت14:35---5 خرداد 1391
سلام دایی رضا خیلی عالی بود ایول.پاسخ:فدات عزیزززززززززززززززززززززززززززززززززززززززم

باران
ساعت20:46---17 ارديبهشت 1391
سلام چرا چند وقت سایتون سنگین شده بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اپ کردم سر بزنید لطفا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: -))


تنهای اول
ساعت19:54---17 ارديبهشت 1391
روزی می آید
ناگهان روزی می آید
که سنگینی رد پاهایم را
در درونت حس می کنی
رد پاهایی که دور می شوند
و این سنگینی
از هر چیزی طاقت فرساتر خواهد بود.


سایه
ساعت17:58---17 ارديبهشت 1391
چه خبر از دل تو؟... نفسش مثل نفس های دل کوچک من می گیرد؟ یا به یک خنده چشمان پر از ناز کسی میمیرد؟ چه خبر از دل تو؟...دل مغرور تو هم مثل دل عاشق من می میرد؟ مثل رویای رسیدن به خدا... همه شب تا به افق...دل من نیز به تمنای تو پر می گیرد...


نرگس
ساعت13:47---17 ارديبهشت 1391
سلام دايي رضا خوبي؟



قشنگ بود



پاسخ: فدات


رها
ساعت11:04---17 ارديبهشت 1391
پردیسم نوشتی اینوپاسخ:اره مگه چیه :))

زینب
ساعت21:59---16 ارديبهشت 1391
سلام دایی جونیم...



قشنگ واقعا!!!!!!!ولی کیه ک گوش کنه؟!!!!!!پاسخ: والا با این نوناشون :D


فرزانه
ساعت21:36---16 ارديبهشت 1391
اااااااااااااااا؟؟

نظر من که نیومدههههههه

باشه میگفتم دایی دلم برات تنگیده بود

بالاخره تونستم بیام



راستی ممنونم ا کامنتای خوشگلت دایی جونمپاسخ: فدات عزیزم


فرزانه
ساعت21:35---16 ارديبهشت 1391
اسممم یادم رف بنویسمم

پاسخ: سلام وبلاگتو ک میزنم میگه وبلاگی با این اسم موجود نمی باشد :(


بنفش
ساعت16:02---16 ارديبهشت 1391
آموخته ام گاهی اوقات از کسانی که انتظار داری در هنگام شکست تو را یاری کنند، سخت ترین ضربه را خواهی خورد

بنفش
ساعت16:01---16 ارديبهشت 1391
ببخشید دایی

دیر سر میزنم

آهنگ و قالبت عالیه

دقیق مث خودتپاسخ:فدات عزیز لطف داری


ارام گاه دل
ساعت23:38---15 ارديبهشت 1391
سلام رضا جون ایول بابا ترکوندی
زیبا بود فارق از هر کلکی
دادا جون اپ شدم
منتظرتم
راستی لینک شدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ جمعه 15 ارديبهشت 1391برچسب:,

] [ 23:20 ] [ دایی رضا ]

[ ]