برایت آرزوی کافی میکنم...

عشق بازی من با خدا

بیا خدا را گول بزنیم تو باهاش حرف بزن من فاصله هارو بر میدارم

برایت آرزوی کافی میکنم...

هواپیما درحال حرکت بود و آنها در ورودی کنترل امنیتی همدیگر را بغل کردند و ..
مادر گفت: دوستت دارم و آرزوی کافی برای تو می کنم.
دختر جواب داد: مامان زندگی ما باهم بیشتر از کافی هم بوده است.
محبت تو همه آن چیزی بوده که من احتیاج داشتم. من نیز آرزوی کافی برای تو می کنم
آنها همدیگر را بوسیدند و دختر رفت.
مادر بطرف پنجره ای که من در کنارش نشسته بودم آمد.
آنجا ایستاد و می توانستم ببینم که می‌خواست و احتیاج داشت که گریه کند.
من نمی‌خواستم که خلوت او را بهم بزنم ولی
خودش با این سؤال اینکار را کرد:
تا حالا با کسی خداحافظی کردید که می‌دانید برای آخرین بار است که او را می‌بینید؟
جواب دادم:
منو ببخشید که فضولی می‌کنم چرا آخرین خداحافظی؟
او جواب داد:
من پیر و سالخورده هستم او در جای خیلی دور زندگی می‌کنه
من چالش‌های زیادی را پیش رو دارم و حقیقت اینست که سفر بعدی او برای مراسم دفن من خواهد بود
وقتی داشتید خداحافظی می‌کردید
شنیدم که گفتید : آرزوی کافی را برای تو می‌کنم. می‌توانم بپرسم یعنی چه؟
او شروع به لبخند زدن کرد و گفت:
این آرزویست که نسل بعد از نسل به ما رسیده. پدر و مادرم عادت داشتند که این را به همه بگن
او مکثی کرد و درحالی که سعی می‌کرد جزئیات آن را بخاطر بیاورد لبخند بیشتری زد
و گفت: وقتی که ما گفتیم آرزوی کافی را برای تو می‌کنم، ما می‌خواستیم که هرکدام زندگی ای پر از خوبی به اندازه کافی که البته می‌ماند داشته باشیم
سپس روی خود را بطرف من کرد و این عبارتها را که در پائین آمده عنوان کرد :
آرزوی خورشید کافی برای تو می‌کنم که افکارت را روشن نگاه دارد بدون توجه به اینکه روز چقدر تیره است
آرزوی باران کافی برای تو می‌کنم که زیبایی بیشتری به روز آفتابیت بدهد
آرزوی شادی کافی برای تو می‌کنم که روحت را زنده و ابدی نگاه دارد
آرزوی رنج کافی برای تو می‌کنم که کوچکترین خوشی‌ها به بزرگترینها تبدیل شوند
آرزوی بدست آوردن کافی برای تو می‌کنم که با هرچه می‌خواهی راضی باشی
آرزوی از دست دادن کافی برای تو می‌کنم تا بخاطر هر آنچه داری شکرگزار باشی
آرزوی سلام‌های کافی برای تو می‌کنم که بتوانی خداحافظی آخرین راحتری داشته باشی
بعد شروع به گریه کرد و از آنجا رفت .
می گویند که تنها یک دقیقه طول می کشد که دوستی را پیدا کنید
تا از او قدردانی کنید اما یک عمر طول می‌کشد تا او را فراموش کنید



نظرات شما عزیزان:

زینب جوجه
ساعت19:23---29 ارديبهشت 1391
این روز ها دلم خدا می خواهد که بیاید و نقطه بگزارد ته این همه حسرت و انتظار.

زینب جوجه
ساعت20:56---23 ارديبهشت 1391
باران کـه میبـارد...... دلـم بـرایت تنـگ تـر می شـود..... راه می افـتم ... بـدون ِ چـتـر ... من بـغض می کنـم ....آسمـان گـریـه ..

Ehsan
ساعت14:45---23 ارديبهشت 1391
آپم.....

زینب
ساعت19:36---22 ارديبهشت 1391
دُنيــــا، آدمهـايـي دارد کـِه سکـــوت تــو را در بـرابـر ضَعـف ادبشـــان بـِـه پــاي نَفهميـت مـي گــذارنـد نـَه بـُزرگــواريـت...

باران
ساعت11:09---22 ارديبهشت 1391
دلم تنها یک اتاق گلی و یک لبخند و ارامش میخواهد جلوی کدام مغازه انها را گدایی کنم؟


sevin
ساعت11:08---22 ارديبهشت 1391
slam daee joon ap jalbiy bod be web me ham ye sar bezan nazr yadet nare fln bye bye

بنفش
ساعت23:30---21 ارديبهشت 1391
می گویند که تنها یک دقیقه طول می کشد که دوستی را پیدا کنید
تا از او قدردانی کنید اما یک عمر طول می‌کشد تا او را فراموش کنید

عالی بود


ارامگاه د ل
ساعت22:31---21 ارديبهشت 1391
اره راست می گی...
چقدر زیبا بود این پستت...
من اپم داداجون
یه مطلب درباره رهبری زدم
خوشحال میشم نظرت رو بدونم


selma
ساعت22:15---21 ارديبهشت 1391
ali bod be ma ham sari bezan

raha
ساعت16:42---21 ارديبهشت 1391


فرزانه
ساعت15:29---21 ارديبهشت 1391
به سلامتی کسی که وقتی بردم گفت :
اون رفیق منه
وقتی باختم گفت :
من رفیقتم ...


مجنون
ساعت1:22---21 ارديبهشت 1391
☆           ★ 

  ♥      ☆اپـــــم  *  ★   * ♥   ★

*      *   بدوبیا★     ★  ♡ 


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:,

] [ 21:48 ] [ دایی رضا ]

[ ]