سیاه

عشق بازی من با خدا

بیا خدا را گول بزنیم تو باهاش حرف بزن من فاصله هارو بر میدارم

سیاه
 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

مردان نبرد ـ پرویز
ساعت22:05---4 خرداد 1391
سلام دوست گرامی!
وبلاگ خوب و با محتوایی دارید. تبریک می‌گم. خوشحال می‌شم به منم سری بزنید.


طراوت
ساعت15:42---26 ارديبهشت 1391
زندگی دفتری از خاطرهاست

یک نفر در دل شـب

یک نفر در دل خاک

یک نفر همدم خوشبختی هاست

یک نفر همسفر سختی هاست

چشم تا باز کنیم عمرمان میگذرد

ما همه همسفرو ره گذریـم

انچه با قیست فقط خوبی هاست


مـــــــژده
ساعت19:12---25 ارديبهشت 1391
گر قضای روزگار تکه کند قلب مرا مینویسم روی هر تکه از آن نام تو را . . .


مــــژده
ساعت18:56---25 ارديبهشت 1391
مِـــرسیـ از حَضَـــورِتـپاسخ: فدات عزیزم

مــــژده
ساعت16:04---25 ارديبهشت 1391
_●_آپم__________████____████آپم
_______●_________██████_██████
________●________████████████


زینب جوجه
ساعت11:03---24 ارديبهشت 1391
گاهي دلم ميخواد يكي ازم اجازه بخواد، كه بياد تو تنهاييم... و من اجازه ندم! و اون بي تفاوت به مخالفتم بياد تو وآروم بغلم كنه و بگه:مگه من مردم كه تنها بموني...!

sevin
ساعت19:28---23 ارديبهشت 1391
در آغوش خدا گریستم تا نوازشم کند...
پرسید:فرزندم پس آدمت کو؟
اشک هایم را پاک کردم و گفتم:در آغوش حوای دیگریست...


رها
ساعت12:33---23 ارديبهشت 1391
خوندم

زینب
ساعت19:35---22 ارديبهشت 1391
خــُداي من...اگـر بـِشکـند اين بُغـضِ گِـره خـورده. نَــه عَرش و نَـه فَرش هيچ يک را نمي خواهـــم تَنـــــــها گرمي ِ نــگاهَت را مي خواهـم کـه بپـــــوشانَد سَـــردي ِ دلم را ..

ali
ساعت13:45---22 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزيز

دوست داري امار بازديدت بره بالا

* 2fblog لينك باكس *

براي افزايش بازديد سايتت

روزي 2لينک !!!
روزي 2لينک !!

ارسال کن


http://qxq.ir/24r

منتظرتما !!!
كد رو حتما بذار و لينكت رو ارسال كن ،

----------------------------

پيج رنک 3

2fblog.mihanblog.com
مطالب جالب و فوق العاده از سراسر وب

سرگرمي - تفريحي - عکس

مطالب روز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:,

] [ 12:31 ] [ دایی رضا ]

[ ]