لطفا موقع ورود نقاب خود را بردارید ...

عشق بازی من با خدا

بیا خدا را گول بزنیم تو باهاش حرف بزن من فاصله هارو بر میدارم

لطفا موقع ورود نقاب خود را بردارید ...

دوست نا دیده ام.....

یک دقیقه مرا تحمل کن
اینجا عاریه ای ست، اینجا مجازی ست (میدانم میدانی)
اما
اینجا
نه من تو را میشناسم نه تو مرا
نه تو آن اندازه زیبایی که به نظر می رسد
و نه من آنقدر زشتم که تو تصور میکنی
نه تو آنقدر خوبی که من دوست دارم
و نه من آنقدر بدم که تو میگریزی
...
اینجا فقط اینجاست
تنها جایی که پول اهرم هیچ چیز نیست
تنها جایی که قدرت در دست یک نفر نیست
اینجا زندگی جریان دارد، شاید مجازی اما تعلق پذیر است
...
پس نیازی به این همه نقش آفرینی نیست
خودت باش
همان که هستی اما دنیای واقعی به تو مجال بودنش را نمیدهد
همان که دوست داشتنی ست
همان که مجازی نیست
...
اینجا دیوار همه است

لطفا موقع ورود نقاب خود را بردارید ...



نظرات شما عزیزان:

تنهای اول
ساعت10:10---10 خرداد 1391
گفتم ای جنگل پیر تازگیا چه خبر؟؟؟
پوزخندی و زد و گفت: هیچ... کابوس تبر...



سید مهدی رضوی
ساعت1:59---10 خرداد 1391
با سلام همسنگر عزیز و تشکر از وب زیبای شما/ما وب شما را با افتخار در لینک خود قرار داده ایم.
اگه لطف کنید وب ما را هم شما در لینک خود قرار دهید ممنون میشویم.
(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)
www.heiat110.loxblog.com
یا علی مدد


مــــــــــــژده
ساعت17:54---7 خرداد 1391
سَــــــــــــلامـ
قَشَنـــگـ بُـــــود


زهرا
ساعت13:02---7 خرداد 1391
سلام دایی جون

خیلی وب قشنگی داری

ممنون ازاینکه به من سرزدی وعذرت که دیراومد
پاسخ:قروبونت خواهش میکنم نانا


تنهای اول
ساعت13:01---7 خرداد 1391
لعنت به همه ی قانون های دنیا که در آن شکستن دل پیگرد قانونی ندارد . . .

زینب
ساعت12:32---7 خرداد 1391
راستی دایی جونم قالب جدید مبارک باشه...



ایشاله ک کدش واست بخوبی کارکنه...پاسخ: قربونت برم مممممممممممممممممممممممممممن


زینب
ساعت12:30---7 خرداد 1391
سلام دایی.. خیلی قشنگ بود... واقعا باید خود بود...پاسخ: فدات

عاطفه...
ساعت10:31---7 خرداد 1391
اوا من چخده كورم...پاسخ: دور از جون

MisS
ساعت10:25---7 خرداد 1391
salaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamپاسخ:ای جاااااااااااااااااااااااااااااان جیجل خودمممممممممممم خدارو شکر که خیلی خوبی خوبه بازم تحمل کن باشه نانا تو هم همینطور

طراوت
ساعت9:33---7 خرداد 1391
سلام...خیلی بیست بود مثل همیشه ناب وناب ...بابت ادرس هم یه دنیا تشکر گلم..اسمانت همیشه ابی
پاسخ:فدات عزیزم


طراوت
ساعت9:31---7 خرداد 1391
گاهی دلم برای خودم تنگ میشود

ازبس حضور ناب تو پر رنگ میشود

دنبال خویش هستم وپیدا نمی کنم

"من بودنم" با تو هماهنگ می شود

شاید ترا برای دلم افریده اند

دل تنگ غیر, به نیرنگ می شود؟

مرغ دلم که نغمه شیوا بلد نبود

با لحن دلفریبت ,شباهنگ میشود

بامن بمان که بی تو نفس گیر می شوم

بی تو دلم برای خودم تنگ می شود

یک باغ نسترن زتو ترسیم می کنم

آری! ز تو ,وجود من ارژنگ می شود

شاه منی زکشورجانم -مرو- مرو

تیمور وار پای دلم لنگ می شود

یک شهر بی تو درنظرم حبس گشته است


طراوت
ساعت9:30---7 خرداد 1391
گاهی دلم برای خودم تنگ میشود

ازبس حضور ناب تو پر رنگ میشود

دنبال خویش هستم وپیدا نمی کنم

"من بودنم" با تو هماهنگ می شود

شاید ترا برای دلم افریده اند

دل تنگ غیر, به نیرنگ می شود؟

مرغ دلم که نغمه شیوا بلد نبود

با لحن دلفریبت ,شباهنگ میشود

بامن بمان که بی تو نفس گیر می شوم

بی تو دلم برای خودم تنگ می شود

یک باغ نسترن زتو ترسیم می کنم

آری! ز تو ,وجود من ارژنگ می شود

شاه منی زکشورجانم -مرو- مرو

تیمور وار پای دلم لنگ می شود

یک شهر بی تو درنظرم حبس گشته است


فرزانه
ساعت0:23---7 خرداد 1391
این روزها به طرز عجیبی با خـودم می جنگم ...

که دیـده ها را نادیده بگیــرم ... و شنیــده ها را نشنیــده ...



raina
ساعت23:00---6 خرداد 1391
سلاااااااااااااااااااااااااام ووووووووووای دایی چقدر وب تون خوب تر شده خیلی قشنگه مبارک باشه.

متنم عالی بود...این روزا همه نقاب دارنپاسخ: چشات قشنگ میبینه عزیزم اره همه نقاب ب دست شدن :((


سایه
ساعت15:38---6 خرداد 1391
سلام دایی آدرس وبمو عوض کردم

آپم
پاسخ: فداااااااااات امدم


سایه
ساعت14:26---6 خرداد 1391
واقعا؟
من تایید نویسنده رو برمی دارم اگه بازم نتونستی دیگه نمی دونم چی کارکنم جواب کامنتامو هم که بدی خیلی عالیه
من خودم هم نمیتونم توی پرشین بلاگ نظر بذارم


حرفهایی برای نگفتن
ساعت14:25---6 خرداد 1391
خیلی قشنگ بودپاسخ: فدات

Fatemeh
ساعت11:46---6 خرداد 1391
ميگويند شاد بنويس!

و من ياد مردي مي افتم که گوشه ي خيابان آهنگ شاد ميزد ......اما با چشمان خيس....


ش
ساعت0:01---6 خرداد 1391
دنیای ما پر است از دست هایی که،



خسته نمی شوند از نگه داشتن نقاب ها . . .


پاسخ: درسته ....


شعله
ساعت23:53---5 خرداد 1391
احسنت دایی رضا.خیلی زیبا بود.ممنونم
پاسخ:فداااااااااااااااااااااااااااات


سایه
ساعت22:13---5 خرداد 1391
سلام

سایتون سنگین شده یه سر به ما نمی زنید!


پاسخ:واااااااای سایه من نمیتونم تو وبت نظر بزارم چیکا کنم :((


Asal
ساعت17:44---5 خرداد 1391
_______@@@________@@_____@@@@@@@

________@@___________@@__@@@______@@

________@@____________@@@__________@@

__________@@________________________@@

____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@

__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@

__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@

_@@____________@@@@@@@@@@_____@@

_@@____________ هستــــــــم ___@@@

_@@@___________@@@@@@@______@@

__@@@@__________@@@@__________@@

____@@@@@@_______________________@@

_________@@_________________________@@

________@@___________@@___________@@

________@@@________@@@@@@@@@@@

_________@@@_____@@@_@@@@@@@

__________@@@@@@@

___________@@@@@_@

____________________@

____________________@

_____________________@

______________________@

______________________@____@@@

______________@@@@__@__@_____@

_____________@_______@@@___@@

________________@@@____@__@@

_______________________@

______________________@
پاسخ:فدات امدم


زینب جوجه
ساعت21:44---4 خرداد 1391
دایی التماس دعا...

زینب جوجه
ساعت21:43---4 خرداد 1391
سلام دایی... زیباست...

سایه
ساعت16:54---4 خرداد 1391
عالی بود دایی
امیدوارم امشب هر آرزویی کردی بهش برسی


باران
ساعت16:52---4 خرداد 1391
ناراحت میشی میخوای نزارم؟
پاسخ:نه ب خدا ناراحت براچی بشم آخههههههههههههه خیلیم خوشحال شدم


باران
ساعت16:51---4 خرداد 1391
خاطرت باشد؛

وقتی که دلت غمگین است،

بر دلت بارِ غمی سنگین است

یا تک و تنهائی

چهره‌ات از غم اندوه کسان پر چین است

بازهم غصه نخور!


عاشقان می‌دانند؛

زندگی شیرین است!

“عشق همسایه‌ی دیوار به دیوار خداست”

سنگ این خانه بهمراهی ما پا برجاست

با نم بارانی

زردی چهره‌ی دشت

سبز و شاداب چو گل خواهد گشت

جویبارش به درازای رسیدن جاری‌ست

رویش دانه‌ی جان منتظر هم‌یاری است

وقت آزادگی و پرواز است

گوش کن! خانه پر از آواز است

زندگی زندان نیست

ذره‌ها جان دارند،

هرکسی خواهد دید!

رویش سبزی این مزرعه در آغاز است

درِ این خانه به پهنای پریدن باز است....


باران
ساعت16:29---4 خرداد 1391
چرا تا شکفتم..
چرا تا تو را داغ بودم....نگفتم؟؟
چرا بی هوا سرد شد باد؟؟
چرا از دهن حرف های من افتاد؟؟


باران
ساعت16:28---4 خرداد 1391
سهراب : گفتی چشمها را باید شست ! شستم ولی..... گفتی جور دیگر باید دید! دیدم ولی..... گفتی زبر باران باید رفت رفتم ولی او نه چشم های خیس و شسته ام را نه نگاه دیگرم را هیچکدام را ندید فقط در زیر باران با طعنه ای خندید و گفت : دیوانه باران زده

باران
ساعت16:27---4 خرداد 1391
ساعتی شنی ام!
سنگی خرد شده!
فرو ریختم!
خالی شدم!
مرا برگردان......


باران
ساعت16:27---4 خرداد 1391
زخم كه مي خوري ؛مزه مزه اش كن ...حتمانمكش آشناست...

باران
ساعت16:26---4 خرداد 1391
كاش كودك بوديم كه بزرگترين شيطنتمان نقاشي روي ديوار بود نه روي دل!

باران
ساعت16:25---4 خرداد 1391
صبر کن عشق تو تفسیر شود بعد برو........
یا دل از ماندن تو سیر شود بعد برو...
خواب دیدی که دل دست به دامان تو شد
تو بمان خواب تو تعبیر شود بعد برو ....
لحظه ای باد تو را خواند که با او بروی
تو بمان تا به یقین دیر شود بعد برو
صبر کن عشق زمینگیر شود بعد برو.....
یا دل از دیده ی تو سیر شود بعد برو
تو اگر کوچ کنی بغض خدا می شکند
تو بمان گریه به زنجیر شود بعد برو ....


ترنم
ساعت11:23---4 خرداد 1391
سلام خوبی ؟
مرسی منم لینکت کردم


ایناز
ساعت1:16---4 خرداد 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ چهار شنبه 5 خرداد 1391برچسب:,

] [ 23:31 ] [ دایی رضا ]

[ ]