وای خدا شکرت.....

عشق بازی من با خدا

بیا خدا را گول بزنیم تو باهاش حرف بزن من فاصله هارو بر میدارم

وای خدا شکرت.....

سلامی دوباره

من تولدم امروزه10/03/1371

امروز از دیروز معرکه تر بووووووووووووووووووووووووووووووووووود

از دانشگاه اومدم خونه یکاره اومدم تو نترفتم مای پردیس رفتم بچه زرنگاااااا دیدم یا علیییییییییچ خبره اینجا

ی عاااااااااااااااااالمه تاپیک برا تولدم زده بودن

یعنی قیافم دیدنی بودااااااااااااااااا وقت نمیکردم ب هیچکدوم جواب بدم

بعد از پردیس اومدم اینجا دیدم فاطی جونم برام تو وبش پست گذاشته خیلی خوشحال تر شدم

اینجا جا داره از  پدر و مادرم خیلی خیلی تشکر کنم واقعن تو این 20 سال خیلیییییییی برام زحمت کشیدن

منم از زمین خاکی شروع کردم

ووووووووو ی تشکر ویژه از ایناز جونمرها جونماسا خرهووووو لرا(لنا)جونمو میس فاطی گلم

ک خیلی ب من لطف داشتن

و ی تشکر ویژه تر از همه شماها ک تولدمو تبریک گفتین

 

ایشالا عروسی آقایون و حموم زایمون خانوما جبران کنم

 

هرکی میاد اینجا ی قرم بده برا دلخوشی ما ثواب داره

 

 

مث همیشه دوستون دارم هوارتااااااااااااااااااااااااااااااااااا 

 

در پناه حق .....



نظرات شما عزیزان:

baran
ساعت18:54---15 خرداد 1391
man narahat shodam man nemidoonestam daey joon
afsorde shodam :


ماریا
ساعت22:27---11 خرداد 1391
سلام دایی رضا جون مرسی که بهم سر زدی و لینکم کردی اسممو اشتباهی متوجه شدی اسمم ماریاست نه میتراپاسخ:اااااااا من فک میکردم میتراس ببشید

زینب
ساعت20:07---11 خرداد 1391
واااااااااااااااای دایی جونم با اروز تاخیر تولدت مبارک.... من اصلا نمیدونستم... دیگه تو پردیس نیستم و دیروزم بکل نت نبودمپاسخ: اشکال نداره عزیزززززززززززززززززززم

ainaz-sj
ساعت20:02---11 خرداد 1391
daee shiton shodi

dast dast ainaz omad vasat ahaaaaaaaaaaaaaaaaپاسخ: ماشالا چ قری میده اینازییییییییییییی


مــــــــــژده
ساعت19:32---11 خرداد 1391
سَـــــــــلام
تَـــــفَـــلُـــدِتـ مُــــبارَکـ عَـــزیزَم
یـــِــهـ سَــــر بیا وِبَمـ


طراوت
ساعت19:29---11 خرداد 1391
دعا می کنم که هیچگاه چشمهای زیبای تو را

در انحصار قطره های اشک نبینم

دعا می کنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم

دعا می کنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد

همیشه از حرارت عشق گرم باشد

من برایت دعا می کنم که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند

برای شاپرک های باغچه ی خانه ات دعا می کنم

که بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشند

من برای خورشید آسمان زندگیت دعا می کنم که هیچگاه غروب نکند....گلم تولدت مبارک


طراوت
ساعت19:29---11 خرداد 1391
دعا می کنم که هیچگاه چشمهای زیبای تو را

در انحصار قطره های اشک نبینم

دعا می کنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم

دعا می کنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد

همیشه از حرارت عشق گرم باشد

من برایت دعا می کنم که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند

برای شاپرک های باغچه ی خانه ات دعا می کنم

که بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشند

من برای خورشید آسمان زندگیت دعا می کنم که هیچگاه غروب نکند....گلم تولدت مبارک
پاسخ:مرسی طراوت جونم


miss
ساعت19:19---11 خرداد 1391
bazam mekh30 ke omadi
پاسخ:خواهش میکنم عزیزم


ronak
ساعت23:29---10 خرداد 1391
ghorbonet beram elahi manپاسخ: خدا نکنه

miss
ساعت21:51---10 خرداد 1391
mekh30 daiii jonam .....khob dige didi ma vaght shenasimmmmm rasi to hamome zayemane khodet jobran konپاسخ: مرسیییییییییییییی عزیزم باشه

بنفش
ساعت21:36---10 خرداد 1391
عـــــــــزیـزی دایـــــی

maria
ساعت21:35---10 خرداد 1391
انسان وقتی به دنیا آمد گریه کرد این آخرین گریه ات باشد،تولدت مبارک امیدوارم بیستمین بهارت پر از لبخند باشهپاسخ: مرسی عزیززززززززززززززم خوشوقتم از اشناییت مرسی ک لینکم کردی منم لینکت میکنم

بنفش
ساعت21:34---10 خرداد 1391
عــــــــزیـــــی دایـــــــــی پاسخ:قربونت عزیزم

تکرووو
ساعت21:17---10 خرداد 1391
سلام...با اینکه اسم منو آخر لیست نوشتی اما اکشال نداره دایی جونی...

تولدت مبارک باد باد....پاسخ::)) قربونت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:,

] [ 17:11 ] [ دایی رضا ]

[ ]