خدایا.........

عشق بازی من با خدا

بیا خدا را گول بزنیم تو باهاش حرف بزن من فاصله هارو بر میدارم

خدایا.........

 

..... خدای من .....
براستى گذشت تو از گناه،
و پرده پوشیت بر کار زشتم،
و بردباریت در برابر جرم بسیارم،
که گاهی به خـطا و گاهی از روى تعمـد کردم،

مرا به طمـع انداخت تا از تو درخواست کنم
چیزهایى را که مستحق آن نیستم ..

........
و سبب شد که تو را از روى اطمینـان بخوانم،
و با تو انس بگیرم بدون هر ترس و واهمه ای،
و حاجتم را از تو بخواهم،
در حالیکه در طلبش هم با ناز و عشوه به درگاهت می آیم !

و اگر حاجتم دیـر بر آید،
بواسطه نادانیم بر تو اعتراض میکنم
در حالیکه شاید دیر شدن آن برایم بهتر باشد،
زیرا تنها تو دانـا به سرانجام کارها هستى

و از این رو من ندیدم
مولایِ بزرگوارى، شکیبــاتر از تو بر بنده پست خود ..

........
خدای من،
تو مرا مى خوانى درحالیکه من از تو روی میگردانم.
تو به من دوستى میکنى در حالیکه من با تو دشمنى میکنم.
تو به من محبت میکنى و من نمی پذیرم،
گـویا مـن منتى بر تــو دارم !
و بـــاز ...
این احوال تو را از مهر و احسانت بر من باز نمیدارد .

........
پس خدای مهـربان من،
بر این بنده نـادانت رحـم کن و احسان زیادت را بر او ببخش،
که براستى تو بـخـشـنـده و بــزرگــوارى ...



نظرات شما عزیزان:

mahsa.tahna
ساعت1:28---26 فروردين 1391

خداوندا دفتر جرم من روز جزا باز مکن
من به امید عطای تو چنین گنه کار شدم
مرسی رضا زیبا بود

 


فدات عزیزم

مرسی که میای نظر میذاری عزیزم



saeedeh
ساعت16:27---25 فروردين 1391

rasti reza jun
id kamel naymade

 

-----------------------------------------------

reza03362

 



تنهای اول
ساعت12:56---25 فروردين 1391
نیا باران ..



زمین جای قشنگی نیست من از جنس زمینم خوب میدانم



که دریا، جد تو، در یک تبانی ماهی بیچاره را در تور ماهیگیر به دام انداخت.



نیا باران..



زمین جای قشنگی نیست من از جنس زمینم خوب می دانم که گل در عقد زنبور است اما یک طرف سودای بلبل، یک طرف خال لب پروانه را هم دوست می دارد.



نیا باران..



که اینجا جمعه بازار است که دیدم عشق را در بسته های زرد و کوچک بسته می دارند دراینجا قدر نشناسند مردم شعر حافظ را به فال کولیان اندازه می گیرند...


فرزانه
ساعت22:29---24 فروردين 1391
پ چرا عکس من نیفتاد؟؟؟


فرزانه
ساعت22:27---24 فروردين 1391
اینـــــــــــــــ جا
نمـــــــــی توان به کــــــــسی نزدیک شُـــــــــــد
آدم هــــــــــــا از دور
دوســــــــــت داشتَــــــــنی ترند..


nini
ساعت16:45---24 فروردين 1391
مترسک عروسک زشتیست که از مزرعه مراقبت میکند
و آدمی مترسک زیباییست که جهان را می ترساند . . .


nini
ساعت15:22---24 فروردين 1391
زمانی است که از کلمات خسته ام
گروه گروه هجوم می آورند، می نشینند در سرم
مثل دسته پرندگان بر سر درختی
دست بر دست می کوبم
بانگ بر می کشم
می پرند و پراکنده می شوند

یک پرنده خاموش اما

نه می ترسد
نه می رود

نه آوازش را می خواند



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:,

] [ 13:50 ] [ دایی رضا ]

[ ]