عشق بازی من با خدا

بیا خدا را گول بزنیم تو باهاش حرف بزن من فاصله هارو بر میدارم

در بیراهه های زندگی

هاله ای از مه خیالچون حصاری فولادین

مرا در بر گرفته

مهی از غمهای خفته و خنده های نمادین خیالی شیرین

که روشنای چشمانم را ربوده

که نظاره گر واقعیتی تلخ نباشم

شاید این راز دنیای خفته در رویاست

که بر همه پنهان است

نمیدانم.......

 

پ:ن: اینو یکی از دوسام به اسم ارزو گفته منم خوشم اومد گذاشتم تو وبم



نظرات شما عزیزان:

طراوت
ساعت10:30---17 خرداد 1391
ایول به ارزو شعر قشنگی بود وایول به دایی رضای خودمون که خوشش اومدو....

نرگس-صداي ديدار
ساعت0:32---17 خرداد 1391
سلام دايي رضا جوني
به سلامتي برگشتي/
خوش گذشت
سالم باشي


sevin
ساعت23:35---16 خرداد 1391
salam daee joon are bezar eshkal nadare mamnoon az nazar khobet daee joon movafagh bashi
پاسخ:مرسی عزیزم


محمد
ساعت22:33---16 خرداد 1391
با سلام

من که به من سر زدید. وب زیبایی دارید. مطالب خوبیست. موفق باشید.


ehsan
ساعت15:39---16 خرداد 1391
سلام دایی
ممنون که سر زدی
امیدوارم که تو هم همیشه موفق باشی
خدانگهدار


مديريت سايت
ساعت7:44---16 خرداد 1391
تارنماي شخصي مداح اهل بيت (ع)
كربلايي حسين نيشابوري
www.hossein-neyshabori.com
لطفا بازديد و نظر دهيد
چه بخواهي چه نخواهي تو تب وتاب مني
تموم فخر من اين است حسين ارباب مني
آب و نانم اگر از رزق خداوند جلي است
نمك سفره من نام حسين بن علي است
التماس دعا
در صورت صلاحديد لينك بفرمائيد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:,

] [ 1:27 ] [ دایی رضا ]

[ ]