خدا.......

عشق بازی من با خدا

بیا خدا را گول بزنیم تو باهاش حرف بزن من فاصله هارو بر میدارم

خدا.......

تنها روزنه امیدی است که هیچگاه بسته نمیشود

تنها کسی است که با دهان بسته هم میتوان صدایش کرد

با پای شکسته هم میتوان سراغش رفت

تنها خریداری است که اجناس شکسته را بهتر بر میدارد

تنها کسی است که وقتی همه رفتند میماند

وقتی همه پشت کردند آغوش میگشاید

وقتی همه تنهایت گذاشتند محرمت میشود

و تنها سلطانی است که با بخشیدن آرام میگیرد نه با تنبیه کردن



نظرات شما عزیزان:

mahsa.tahna
ساعت9:48---3 ارديبهشت 1391
مرسی رضاجون.زیبا بود
خدایا
با تمام کوچکیم چیزی دارم که تو با آن عظمت نداری
و آن خدایی است که من دارم و تو نداری


رهــا
ساعت14:18---1 ارديبهشت 1391
و تنها سلطانی است که با بخشیدن آرام میگیرد نه با تنبیه کردن

مریم
ساعت23:28---31 فروردين 1391
متن بسیار زیبایی بود
مخصوصا این قسمتش:
"تنها کسی است که وقتی همه رفتند میماند"


طراوت
ساعت22:36---29 فروردين 1391
من خدایی دارم که در این نزدیکی است.....او مرا می خواند ...او مرا می فهمد....

سیاوش
ساعت19:28---29 فروردين 1391
سلام دایی خوبی
من استان سمنان هستم
ممنون که به من سر میزنی خوبی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,

] [ 1:0 ] [ دایی رضا ]

[ ]