برتولت برشت....

عشق بازی من با خدا

بیا خدا را گول بزنیم تو باهاش حرف بزن من فاصله هارو بر میدارم

برتولت برشت....

بزرگ‌ترین مصیبت برای یک انسان این است که


نه سواد کافی برای حرف زدن داشته‌باشد


نه شعور لازم برای خاموش ماندن

(ژان دلابرویه)

 

 


برتولت برشت نویسنده معروف المانی ضد فاشیست



   قاضی: اسم؟

   برشت: شما خودتون می دونین

   قاضی: می‌دونیم اما شما خودت باید بگی.

   برشت: خب. من رو به خاطر برتولت برشت بودن محاکمه می‌کنین. دیگه چرا باید اسمم رو بگم؟

   قاضی: با این حال باید اسمتون رو بگین. اسم؟

   برشت: من که گفتم. برشت هستم.

   قاضی: ازدواج کرده اید؟

   برشت : بعله

   قاضی: با چه کسی؟

   برشت: با یک زن.

   خنده حضار در دادگاه

   قاضی: شما دادگاه رو مسخره می‌کنید؟

   برشت: نه این طور نیست.

   قاضی: پس چرا می‌گویید با یک زن ازدواج کرده‌اید؟

   برشت: چون واقعا با یک زن ازدواج کرده‌ام!

   قاضی: کسی را دیده‌اید با یک مرد ازدواج کند؟

   برشت: بعله!

   قاضی: چه کسی؟

   برشت: همسر من. او با یک مرد ازدواج کرده است


    
   " شاد بودن هنر است و شاد کردن هنری والاتر"



نظرات شما عزیزان:

زینب
ساعت18:31---2 ارديبهشت 1391
میسی گلم از لینک

نسیم هستی
ساعت12:42---2 ارديبهشت 1391


نرگس
ساعت23:56---1 ارديبهشت 1391
سلام
مرسي دايي از لطفت
درست كردم



زینب
ساعت21:51---1 ارديبهشت 1391
دایی درست حدس زدم؟؟؟؟؟؟

خجالت نکش کلیک کن بلینک..


.....
ساعت21:35---1 ارديبهشت 1391


تنهای اول
ساعت15:27---1 ارديبهشت 1391
کاش همیشه در کودکی می ماندیم تا به جای دلهایمان سر ززانوهایمان زخم میشد

رهــا
ساعت14:19---1 ارديبهشت 1391
سمــیـم



مژده
ساعت13:53---1 ارديبهشت 1391
سلللااااااااام
خیلی قشنگ بووووود
باور کن درسام سنگینه وگرنه زود به زود سر میزدم


مژده
ساعت13:50---1 ارديبهشت 1391
گفت : میخوام برات یادگاری بنویسم


گفتم : کجا ؟


گفت : روی قلبت


گفتم : باشه،بنویس تا همیشه یادگاری بمونه


یه خنجر برداشت


گفتم : این چیه ؟


گفت : هیس


ساکت شدم


گفتم : بنویس چرا معطلی ؟


خنجر رو برداشت و با تیزی خنجر نوشت


دوستت دارم دیوونه


اون رفته


خیلی وقته


کجا ....؟


نمیدونم


اما .......


هنوز زخم خنجر یادگاریش رو

قلبم


مونده


diana
ساعت11:06---1 ارديبهشت 1391
سلام دایی جوووووون
ببخشید
یه چند وقته درگیر درسامم
نمیتونم زیاد بیام
شرمنده


ف............
ساعت12:37---31 فروردين 1391
سلام
خيلي قشنگ بود
ببخشين دير سر زدم
آخه نتم خرابه


saeedeh
ساعت12:03---31 فروردين 1391
slm dayi junam
velesh kon goftam ke kharabe
bade emtahana 1ki dg 2ros mikonam
che khabar?
jooooooonam


raina
ساعت13:52---30 فروردين 1391
سلام دایی همیشه چیزهای تکان دهنده توی وب تون مینویسید!!
خیلی قشنگ بود!


طراوت
ساعت22:33---29 فروردين 1391
خیلی خشنگ بود عسیسم همیشه نایس می نویسی دمت گرم.....

گاهی ادرس سایتت رو تو کامنتم قید کن لطفا...از رو لینک باز نمیشی گلمممممم

فدای مرام قشنگت...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,

] [ 21:23 ] [ دایی رضا ]

[ ]