گمشده

عشق بازی من با خدا

بیا خدا را گول بزنیم تو باهاش حرف بزن من فاصله هارو بر میدارم

گمشده

 

بعد از آن دیوانگی ها ‚ ای دریغ
باورم ناید که عاقل گشته ام
گوییا او مرده در من کاینچنین
خسته و خاموش و باطل گشته ام
هر دم از آیینه می پرسم ملول
چیستم دیگر بچشمت
چیستم ؟
لیک در آینه می بینم که وای
سایه ای هم زانچه بودم و نیستم
همچو آن رقاصه هندو بناز
پای میکوبم ولی بر گور خویش
وه که با صد حسرت این ویرانه را
روشنی بخشیده ام از نور خویش
ره نمیجویم بسوی شهر روز
بیگمان در قعر گوری خفته ام
گوهری دارم ولی آن را ز
بیم
در دل مردابها بنهفته ام
می روم ... اما نمیپرسم ز خویش
ره کجا ... ؟ منزل کجا ...؟ مقصود چیست ؟
بوسه می بخشم ولی خود غافلم
کاین دل دیوانه را معبود کیست
او چو در من مرد نا گه هر چه بود
در نگاهم حالتی دیگر گرفت
گوییا شب با دو دست سرد خویش
روح بی تاب مرا در
بر گرفت
آه ... آری ... این منم ... اما چه سود
او که در من بود دیگر نیست نیست
می خروشم زیر لب دیوانه وار
او که در من بود آخر کیست کیست ؟

فروغ فرخزاد



نظرات شما عزیزان:

سمیم
ساعت23:39---23 خرداد 1391
دلم میگیرد وقتی



پنجره بستست

هوا ابریست

بحث بحث دلتنگیست



دلم میگیرد وقتی



دریا طوفانیست اسمان از ستاره خالیست

گل پرپر شد نماند چیزیش جز تیغ احوالم روحانیست



دلم میگیرد وقتی



چشمانت ابیست خیس چون شبنم ناز

باغ بی پرندس قفس دل خونی



ان طرف در روبررویم ماسید جرعه های قهوه ات

من میخورم هر روز به یادت هرچند جایت خالیست



اما......



یادت اصل شیداییست





از خودمه دادا تقدیم به تو


سمیم
ساعت23:39---23 خرداد 1391
دلم میگیرد وقتی

پنجره بستست
هوا ابریست
بحث بحث دلتنگیست

دلم میگیرد وقتی

دریا طوفانیست اسمان از ستاره خالیست
گل پرپر شد نماند چیزیش جز تیغ احوالم روحانیست

دلم میگیرد وقتی

چشمانت ابیست خیس چون شبنم ناز
باغ بی پرندس قفس دل خونی

ان طرف در روبررویم ماسید جرعه های قهوه ات
من میخورم هر روز به یادت هرچند جایت خالیست

اما......

یادت اصل شیداییست


از خودمه دادا تقدیم به تو


ش
ساعت8:01---21 خرداد 1391
خیلی قشنگ بود.احسنت به این انتخاب. موفق باشی.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ شنبه 20 خرداد 1391برچسب:,

] [ 15:20 ] [ ایناز ]

[ ]