عشق بازی من با خدا

بیا خدا را گول بزنیم تو باهاش حرف بزن من فاصله هارو بر میدارم

پرواز در هوای خيال تو ديدنی ست

حرفی بزن که موج صدايت شنيدنی ست

شعر زلال جوشش احساس های من

از موج دلنشين کلام تو چيدنی ست

يک قطره عشق کنج دلم را گرفته است

اين قطره هم به شوق نگاهت چکيدنی ست

خم شد ، شکست پشت دل نازکم ولی

بار غمت ـ عزيز تر از جان ـ کشيدنی ست

من در فضای خلوت تو خيمه می زنم

طعم صدای خلوت پاکت چشيدنی ست

تا اوج ، راهی ام به تماشای من بيا



نظرات شما عزیزان:

sevin
ساعت23:54---23 خرداد 1391
از تصادف جان سالم به در برده بود و می گفت زندگی اش را مدیون ماشین مدل بالایش است و
خدا همچنان لبخند میزد


sevin
ساعت23:53---23 خرداد 1391
ميگن با هر كى دوست شى شكل و فرم همونو مى گيرى...
حالا فكرشو بكن وقتى با خدا دوست بشى چه زيبا شكل مى گيرى


نرگس 2
ساعت13:26---22 خرداد 1391
سلام دايي



انتخابت هميشه عاليه پاسخ:قربونت عزیزم


مـــــژده
ساعت10:56---22 خرداد 1391
ســـــــلام رضاجون
ببخشید منم دلم برات تنگ شده بود مشکلاتم خیلی زیاد شده که سر نمیزنم!!!!!


بنفش
ساعت6:47---22 خرداد 1391
تا اوج ، راهی ام به تماشای من بيا

سلام
آپم
ومنتظر حضورتون


حرفهایی برای نگفتن
ساعت21:45---21 خرداد 1391

آنچه میخواهیم نیستیم و آنچه هستیم نمیخواهیم ٬ آنچه دوست داریم نداریم

و آنچه داریم دوست نداریم ٬ و عجیب است هنوز امیدوار به فردائی روشن هستیم . . .


تنهای اول
ساعت12:58---21 خرداد 1391
گریه در چشمان من طوفان غم دارد ولی خنده بر لب میزنم تا کس نداند راز من/خنده بر لب میزنم تا کس نداند راز من، ورنه این دنیا که ما دیدیم خندیدن نداشت

ش
ساعت7:58---21 خرداد 1391
سلام .شعر بسیار زیباییست.ایکاش شاعرش هم مشخص میکردی!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ شنبه 20 خرداد 1391برچسب:,

] [ 17:0 ] [ ایناز ]

[ ]