عشق بازی من با خدا

بیا خدا را گول بزنیم تو باهاش حرف بزن من فاصله هارو بر میدارم

چشمای من خواب چشماتو دیده
غم از دلم با دیدنت پریده

ناز نگات ای همه هستی من
دوست دارم ای از خدا رسیده

عاشقمو به عشق تو اسیرم
بیا که بی تو از زندگی سیرم

بگو بگو، تو هم اسیرِ عشقی
تا که واست جون بدم و بمیرم

میمیرم، میمیرم واسه برق چشمات
میمیرم واسه ناز نگات

میمیرم، میمیرم واسه خندیدنت
میمیرم تا بشم فدات

میمیرم میمیرم میمیرم میمیرم

باز سر راهتو من میگیرم
جسارتی کردم و سر به زیرم

لحن نگاهت میگه دوستم داری
خدایا حاضرم براش ….. بمیرم

میمیرم، میمیرم واسه برق چشمات
میمیرم واسه ناز نگات

میمیرم، میمیرم واسه خندیدنت
میمیرم تا بشم فدات

میمیرم میمیرم میمیرم

میمیرم، میمیرم واسه برق چشمات
میمیرم واسه ناز نگات

میمیرم، میمیرم واسه خندیدنت
میمیرم تا بشم فدات

میمیرم میمیرم میمیرم

میمیرم، میمیرم واسه برق چشمات
میمیرم واسه ناز نگات

میمیرم، میمیرم واسه خندیدنت
میمیرم تا بشم فدات

میمیرم میمیرم میمیرم

میمیرم میمیرم میمیرم



نظرات شما عزیزان:

raha
ساعت2:40---12 تير 1391
un jomle avalo baraks bekhunپاسخ:کدوم جمله؟

raha
ساعت2:36---12 تير 1391
asheghe ki na chi
In ahango migam.kheili ghashange


raha
ساعت15:53---9 تير 1391
ashhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhegheshamپاسخ:عاشق کی؟:))

شعله
ساعت12:00---29 خرداد 1391
تمام شعر های عاشقانه جهان

شبیه توانــــــد!!

تو امــــا!! پشت استعاره ایستاده ی

که به ذهــن هیچ شاعـــری نمی رسد...

عید مبعث بر شما وخانواده مبارک باد.شاد باشی!
پاسخ:merc azizam be to va khanevade mohtaramet ham tabrik migam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ شنبه 27 خرداد 1391برچسب:,

] [ 13:11 ] [ ایناز ]

[ ]