عشق بازی من با خدا

بیا خدا را گول بزنیم تو باهاش حرف بزن من فاصله هارو بر میدارم

من یک دخــــــترم ...!
بدان حوای کســی نمی شوم که به هوای ِ دیگـــــری برود
تنهاییم را با کسی قسمت نمی کنم که روزی تنهاییم بگذارد
روح ِ خداست که در من دمیده شده و احساس نام گرفته
ارزان نمی فروشـــمش ...!
دست هایم بالین ِ کـــودک ِ فردایم خواهد شد بی حرمتش نمی کنم و به هر کس نمی سپارمش ...!



نظرات شما عزیزان:

raina
ساعت15:32---31 خرداد 1391
ایوووووووووووووووووووووووول!
نمیدونم چی بگم
مررررسی


solaleh20
ساعت17:51---29 خرداد 1391
ممنون به افتخار همه دختر خانومای گلپاسخ:merc azizam

دایی رضا
ساعت16:46---29 خرداد 1391
وای انازی خیلی قشنگ بود

نرگس صداي ديدار
ساعت16:00---29 خرداد 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:,

] [ 15:13 ] [ ایناز ]

[ ]